Mos en cocopeat

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thibaut Vds

Aangezien iedere Action in de buurt geen cocopeat meer heeft en ze me vertellen dat ze dit ook niet meer zullen bestellen  >:( Heb ik een ander adress nodig waar ik cocopeat online zou kunnen kopen aan een degelijke prijs, nu ik gewoon ben 60 cent te betalen is het moeilijk weer 2,50 te betalen voor hetzelfde product.

Ook een adress voor mos als iemand dat zou hebben, ik heb namenlijk niet veel zin in een boze boswachter als ik mos zou gaan plukken  ;D
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Maxim M.

Anders kom je even hier in meetjesland een boswandeling maken met mij.
Kun je most plukken zoveel je wil, boswachter is een grote amphibiƫn fan.

Anders ben ik ook wel benieuwd naar plaatsen voor die prijzen. 60 cent is echt niets.

Ron Duijn

Cocopeat is toch niet zo duur?
Ik koop het meestal in de bouwmarkt.
Ecostyle 40 liter voor 7 euro.
Ik gebruik het voor mijn marmers.
En mos kun je toch overal vinden?
Cynops orientalis
Cynops cyanurus
Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
Triturus marmoratus
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Lissotriton italicus
Ambystoma mavortium
Ambystoma mexicanum
Salamandra algira tingitana

Thibaut Vds

Klinkt goed Max, mos vind je wel overal maar hier in mijn regio zijn ze er nogal streng op.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Niels D

Ik gebruik ook Ecostyle tuinaarde van cocos. Voor zo'n 7 Euro heb je 40 liter.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Michael Clerc

Citaat van: Thibaut Vds op juli 04, 2014, 08:47:59 AM
Aangezien iedere Action in de buurt geen cocopeat meer heeft en ze me vertellen dat ze dit ook niet meer zullen bestellen  >:( Heb ik een ander adress nodig waar ik cocopeat online zou kunnen kopen aan een degelijke prijs, nu ik gewoon ben 60 cent te betalen is het moeilijk weer 2,50 te betalen voor hetzelfde product.

Ook een adress voor mos als iemand dat zou hebben, ik heb namenlijk niet veel zin in een boze boswachter als ik mos zou gaan plukken  ;D

De Action in Utrecht heeft er nog  genoeg en krijgt ook nog steeds binnen gelijk 10-pakken gekocht ;)


Alleen beetje ver rijden vanuit BE :P
SALAMANDERS
-----------------
6x Ambystoma Mavortium
4x Ambystoma Tigrinum
4x Ambystoma Mavortium Melanostictum
6x pleurodeles waltl
6x Pleurodeles Waltl
5X Triturus Carnifex
6x Lissotriton Italicus
4x Salamandra Salamandra Fastuosa
4x Salamandra Algira Tingitana Tahgramet

PADDEN
---------
3x Bufo Melanostictus

REPTIELEN
------------
2x Varanus Acanthurus

Thibaut Vds

Heb Ecostyle cocopeat gekocht 11 euro voor zak van 70l, bespaart me ook al de moeite van die blokken oplossen in water. Enige nadeel is dat het wat muf ruikt in het begin  ;D
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Niels D

Ik laat altijd de zak even openstaan voor gebruik. Anders ruikt je bak na het verversen gelijk als een mesthoop.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Thibaut Vds

Nuja de ramen van m'n kamer dag helemaal opengezet en de bakken dag laten verluchten en nu is alles goed.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl