Mijn"nieuwe" Ambystoma tigrinum 3.2.40

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ANDRÉ-ARTHUR

Ik heb onlangs een (bewezen)kweekgroep 3.2 Ambystoma tigrinum gekregen van een vriend uit het buitenland en deze verraste mij met een legsel geproduceerd door de kweekgroep A.tigrinum die ik tot mijn collectie mag toevoegen  :) en ik heb ook een stuk of 10 Ambystoma mavortium gekregen .
Ik ben benieuwd hoe vlug de larven zich gaan ontwikkelen ik voed de larven op het ogenblik met cyclops en daphnia.
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

 :)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

 :)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Patrick dk

Allemachies AA , wat gaaf !! Van harte gefeliciteerd . Ik vind het echt heel tof , wil wel een keertje bij je komen kijken als ze nog en het larven stadium zijn. grtz Patrick
C orientalis

lau44


Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne


Harry

Lijkt me vooral belangrijk om eens te vrage hoe hij de dieren heeft gehouden en tot leggen heeft gekregen en dat eens hier te posten

Veel succes met de opkweek
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan