Rode mug en tubifex kopen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

naeff002

De zaak waar ik voorheen mijn voederdieren haalde, waaronder rode muggenlarven en Tubifex, heeft sinds 2 maanden definitief zijn deuren gesloten. Nu ben ik opzoek naar een nieuwe plek om rode mug en Tubifex te halen in grote porties. Weet iemand een goede plek in de buurt van Amstelveen of een online site waar ik het kan bestellen?
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

bouffonne


naeff002

Ziet er goed uit. Bevalt het een beetje, dan ga ik het ook eens proberen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

bouffonne

ik heb het spul altijd mooi verpakt gekregen
heb alleen nooit met extreme warme dagen besteld.
ga binnenkort ook weer bestellen ;D ;D ;D

Ron Duijn

In welke hoeveelheden bestellen jullie dit?
Bij mij is het na een week in de koelkast al vaak niet meer goed.
Ik wil zelf ook wel grotere hoeveelheden bestellen, maar durf het eigenlijk niet aan..
Cynops orientalis
Cynops cyanurus
Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
Triturus marmoratus
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Lissotriton italicus
Ambystoma mavortium
Ambystoma mexicanum
Salamandra algira tingitana

bouffonne

meestal 500 gram, en kon het dan toch goed 2 weken houden, maar toen was het ook op ;D

Niels D

Dat is idd een goede leverancier.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

Ik heb nu ook weer een dierenwinkel gevonden waar ik een krant rode mug kan krijgen. Ik zal hier ook wel eens geen bestellen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus