Ambystoma gold

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thibaut Vds

Ik kwam zo'n aanbod tegen op terraristik en daartussen stond een Ambystoma gold met als bijbeschrijving: albino landsalamander. Er staat ook een foto bij en het kleurpatroon is wel vrij speciaal.
Ik ben er niet in geïnteresseerd, maar vroeg me wel af of er werkelijk een Ambystoma gold bestaat.

Je kan het vinden op terraristik als je intikt Ambystoma, het zoekertje is van een Duitser genaamd Achim.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

joost.v.wijk

Achim: De grote handelaar op terraristik! ;D ;D ;D


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Hugo

Naar mijn weten bestaat er niet een dergelijk soort.
Waarschijnlijk betreft het een gouden axolotl, die gemetamorfoseerd is.
En probeert hij het als een bijzonderheid voor een mooi bedrag te verkopen!  :-\

Ik kon de site van Terraristik niet op om de foto te bekijken, dus het is een gokje!

Thibaut Vds

Mhh had zover nog niet gedacht aan een gemetamorfoseerde axolotl en wat bedoel je Joost, ik vermoed wel dat het sarcastisch is wat je zegt, maar is het een 'sjoemelaar' qua handelen of gewoon duur.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

joost.v.wijk

Hugo: Er staan geen foto's bij van de Ambystoma gold. Als het zo bijzonder was, had er vast een foto bij gestaan. Waarschijnlijk zal het inderdaad een axo zijn.

Ik heb die Achim wel vaker ontmoet, en het gros wat hij aanbied is wildvang, dat verkocht wordt als zijnde nakweek. En nog verschrikkelijk duur ook. Ik vertrouw hem in ieder geval voor geen meter.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Hugo

Best jammer als hij gemetamorfoseerde axolotls verkoopt,
aangezien die veelal binnen een jaar het loodje leggen!
Anti climax van een bijzondere aankoop!

Jeroen.S

De foto wat Thibaut bedoeld is inderdaad een albino landsalamander. Het is aan albino Salamandra.s.t
Deze advertentie is zo onduidelijk dat het er op lijkt dat hij expres verwarring wilt veroorzaken. Ik ben ook niet kapot van achim. Zo heeft hij ook al eens fotos van mij gebruikt van S.a.tingitana terwijl hij S.a.aligra te koop aanbood. Een totaal andere uiterlijk. Het zelfde gebruikte hij ook een foto van A.kenter.  Ambystoma tigrinum albino wat hij in de volgende advertentie aanbied bestaan wel. Maar door zijn voorafgaande stunts zou ik daar ook geen geld op leggen.

ANDRÉ-ARTHUR

Hahaha die Achim is n foute gast en dat is nog een under-statement!!
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton