Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



prettige kerstdagen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen.S

Citaat van: Patrick dk op december 21, 2011, 03:09:53 PM

@ Jeroen heb je dat mutsje vastgelijmd op die salamander ??  ;D

Ja, hij zat toch al aan de alcohol dus daar had ie niet zoveel last van. ;D

Niels D

Ik heb mijn salamanders tijdelijk in de boom hangen als versiering.

Iedereen fijne feestdagen. Ik ben zelf net 10 kilo kwijtgeraakt, die er weer hard aan moeten komen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne

Citaat van: Niels D op december 21, 2011, 07:50:59 PM
Ik heb mijn salamanders tijdelijk in de boom hangen als versiering.

Iedereen fijne feestdagen. Ik ben zelf net 10 kilo kwijtgeraakt, die er weer hard aan moeten komen.

Enne!!??

Alles OK met jou Niels?

Niels D

Ja hoor. Ik ben alleen wat bewuster aan het eten. Volgens voedingscentrum.nl kreeg ik gemiddeld 5500 kilocalorieën per dag binnen. Meer dan het dubbele wat ik mag hebben geloof ik.  ::)
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne

dat is inderdaad aan de hoge kant :D
Goed dat je, je eetgewoonte heb aangepast :D

Ik werk zelf in de gezondheidszorg.
heb en krijg dus vaker te maken met mensen die inderdaad een verkeerde levenstijl te lang hebben gehouden.
Als jong iemand heb je dat vaak zelf in de gaten.
Maar naar maten je ouder wordt komen de klachten en vaak blijf je er dan permanente gezondheids schade aan over houden.

Met sporten en gezond eten voorkomt je veel ellende op oudere leeftijd ;D

Niels D

Ik sportte al 4 x in de week, dus vandaar dat ik nooit echt dik werd. Ik heb ook geen overgewicht, maar ik wil wat strakker in mijn vel zitten. Ik ga echter met kerst al mijn eetrecords breken!
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

StijnH

Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus


Thibaut Vds

Maak er allemaal een leuke avond van, vanavond.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl