Kunstmatig voer, jou mening??

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe sta jij tegenover het voeren van kunstmatig voer aan salamanders?

Ik gebruik ook kunstvoer
Ik gebruik het niet en zal het ook nooit gebruiken
Als er goede ervaringen mee zijn, wil ik het best wel proberen
Kunstvoer aan salamanders??? Jij bent gek!!
Iets anders, verklaar aub?

Harry

Steven ik ben erg onder de indruk. Het geven van niet levend voer is mij al die jaren nooit gelukt, met uizondering van de steurkorrels voor axo's

kun je niet een paar foto's maken van de verschillende potjes voer die je gebruikt, en bij elk potje vermelden voor welke soort je ze gebruikt. Ik wil het graag ook bij mijn italicus gebruiken. Wat geef je deze. En een andere vraag: eten ze ook dood voedsel van het land?

Ik heb al veel geprobeerd maar niet gelukt.


Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Steven DC

Citaat van: Harry Dresens op november 08, 2011, 10:07:41 AM
Steven ik ben erg onder de indruk. Het geven van niet levend voer is mij al die jaren nooit gelukt, met uizondering van de steurkorrels voor axo's

kun je niet een paar foto's maken van de verschillende potjes voer die je gebruikt, en bij elk potje vermelden voor welke soort je ze gebruikt. Ik wil het graag ook bij mijn italicus gebruiken. Wat geef je deze. En een andere vraag: eten ze ook dood voedsel van het land?

Ik heb al veel geprobeerd maar niet gelukt.




Hey Harry,

De italicus eten bij mij enkel en alleen de aquatic newtfood. Ik had het voer in de bak gedaan en daar een klein aantal enchytrieën bij zodat ze de beweging zagen tussen de blokjes. Na 3x kenden ze de geur en liet ik de enchytreeën weg. Zien eten, doet eten dus als eentje begint...