Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



artisklas haarlem

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie

nou zijn wij vorig weekend bij artisklas geweest en ik was eigenlijk zeer te spreken over hoe de dieren zitten en verzorgd worden!
ze hebben daar ook een vijver met axolotls zitten! mooi diep en in de winter houden ze het stromend!
ze zijn ook druk bezig met verbouwen voor nieuwe verblijven en gaan de vijver nog wat aanpassen! wat meer verlichting want de dieren zijn niet te zien in de diepe vijver (ongeveer 140 cm diep toch wel)
nou heb ik de 2 dames natuurlijk uit de dierenwinkel gehaald en de grootste (Godzilla is de bijnaam) doet het supergoed! het probleem is echter dat ze nogal groot is en ietwat een tank is vergeleken met mijn poppetjes in de bakken en omdat ze niet moeders mooiste is (scheve bek en scheve heupen) ga ik haar de rest van haar leven in die mooie vijver laten rondzwemmen! er zitten er 7 in de vijver en ja ik heb een uur zitten zoeken en uiteindelijk 1 kunnen vinden! supermooi beest met allejezus grote kieuwen!
ze blijft nog een weekje in de bak bij mij en daarna gaat ze verhuizen! ik heb er zelf wel een goed gevoel bij maar als er iemand is die wel een nare ervaring heeft met deze mini zoo laat het mij dan aub weten!


sannie

aankomende donderdag gaat de grootste dame richting artis klas! ze is helemaal gezond,eet goed en is lekker aangekomen!


bouffonne

dank zij de goede zorg, toch nog een mooie toekomst voor deze Axo damen.
Namens al mijn axo's... heel veel succes en plezier in de Artisklas..... en stuur eens een kaartje ;D ;D ;D

sannie

hihi!! ja gelukkig wel voor deze! de andere dame staat nog in de koelkast en wil nog niet echt eten.... nog steeds hopen op goede afloop!

naeff002

#4
Harald is wel iemand die goed voor de dieren zorgt en is er serieus mee bezig. Ik ga er binnenkort ook weer eens langs. Ik heb een poosje geleden nog wat dieren voor ze gehaald uit Duitsland en wil wel even kijken hoe ze zitten.

Hoop dat je diertje er het goed doet
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus