Verblijfplaats voor een stage in Blankebergen (België)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jari B

Na de zomervakantie ga ik bij een reptielenhuis in Blankebergen in België stage lopen. Ik ga daar heen met een klasgenoot die daar stage gaat lopen bij Sealife wat ook in Blankebergen is.  Ik heb zelf al wat research gedaan maar jammer genoeg bleek de jeugdherberg 'De Wullok' vol te zitten. Weet een van jullie een goede verblijfplaats voor ons in die omgeving? De periode is vanaf 27 augustus tot en met 28 oktober.

Kenny

#1
Oostende en dan met de kusttram naar Blankenberge  ;) (zonder N trouwens ;))

-> http://www.jeugdherbergen.be/oostende.htm
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Jari B

Bedankt! Ik zal meteen even een mailtje sturen  ;D

Jari B

Jammer genoeg is er geen plaats vrij daar, zijn er nog andere plekken die een optie kunnen zijn?

Kenny

Ik denk dat je dan al beter op zoek gaat naar een gastgezin in Blankenberge zelf. Veel opties ivm jeugdherbergen heb je daar niet meer of je moet al richting Brugge...en dat is al een eind uit de buurt.

Moest ik jou zijn zou ik me flink gaan haasten...
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Jari B

Ik heb gelukkig een paar dagen geleden mijn verblijfsplaats succesvol gevonden :D