Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Fotogalerij geüpdate!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

De fotogalerij is geüpdate.

Er zijn meer dan 200 foto's geplaatst van een verscheidenheid aan soorten (Met voornamelijk dank aan Henk Wallays voor het ter beschikking stellen van de foto's). Het zou nu eenvoudiger moeten zijn om foto's te plaatsen. Ik heb ook alvast wat foto's in de leden galerij toegevoegd, nu moeten jullie volgen!

Hier is de Caudata.nl fotogalerij te vinden:



Klik vervolgens op "Mijn Galerijen":



Kies een sub onderdeel van de "Leden Gallerij" in het drop down menu, vul de velden in en kies de foto van je computer, en klik op het plaatje zoals onder aangegeven om het op de site te plaatsen:




Probeer de kwaliteit van de galerij hoog te houden. Foto's die te wazig zijn, te overbelicht of ongepast worden verwijderd. Hierover beslist het Caudata.nl team. Ook kunnen we je adviseren om de grootte van je foto's te verkleinen voor je ze op de site plaatst. Snel een plaatje kleiner maken kan eenvoudig met het programma VSO Image Resizer. De maximale breedte die getoond word binnen de site is 740 pixels. De galerij zal te grote foto's wel automatisch verkleinen, dus dit is niet noodzakelijk, maar tijdstechnisch wel aan te raden i.v.m. lange upload tijden.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, plaats ze hier!

Succes!

Jari B

Als ik op my galery klik dan geeft hij aan dat er een fout is.

petro pees







Ook bij mij wordt een fout aangegeven en is het niet mogelijk iets te plaatsen.
Petro >:( ;)
Tylototriton Shanjing

Coen Deurloo

Citaat van: Jari B op maart 27, 2008, 07:56:10 AM
Als ik op my galery klik dan geeft hij aan dat er een fout is.

Misschien moet je even opnieuw inloggen, je bent een tijdje gebanned geweest. Het zou kunnen dat het systeem je nog de toegang weigert. Mocht de fout blijven nadat je opnieuw ingelogd bent, kun je dan de foutmelding hier plaatsen? Ik heb het met een gebruikers account getest, en hier werkt het gewoon. Vanzelfsprekend heb je alleen toegang tot de sub-onderdelen van de leden galerij.

Coen Deurloo

Ik heb het even getest met Internet Explorer, en daar is inderdaad een foutmelding. Met de naar mijn mening betere browser Firefox doet zich dit probleem niet voor.

Download Firefox: Firefox 2

Jari B

Er staat dat het niet kan worden geopend.

Coen Deurloo

Ik zal het even updaten, het kan zijn dat de galerij even niet beschikbaar is.

Jari B

Ik krijg nu dit:

Gebruikers galerijen zijn uitgezet door de beheerder

Jari B

Ik gebruik nooit firefox maar het staat wel op mijn pc best handig als ik hier foto's op wil zetten :P.

Coen Deurloo

Er is iets fout gegaan, ik zal er binnenkort naar kijken.

Jari B

Bedankt want ik wou mijn foto's van mijn buitenterrarium erop zetten er zit een net overheen dus veel mensen kunnen er iets van leren.

Coen Deurloo

De galerij is weer beschikbaar. Bij mij werkt het nu ook in Internet Explorer 7.

Voordat je foto's plaatst, lees wel even de regels door bovenaan deze post.