p.walt

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels D

Haha! Dat noem ik nog eens een oud topic nieuw leven inblazen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Jeroen Spobeck op december 14, 2011, 07:50:39 PM
Citaat van: sebastien_lovesalamanders op december 14, 2011, 07:45:37 PM
Citaat van: Rob Keulers op april 30, 2010, 04:23:49 PM
Dan komen ze in voortplantingsstemming, maar dat betekent niet dat ze gepaard hebben.

Bij je waltl zie je dat de dieren eitjes kunnen gaan afzetten met name aan de dikkere buik van het vrouwtje. Verder is het niet zo opvallend als bij andere soorten.


Sebastien, ik wil je wel echt vragen je post goed te bekijken voordat je hem plaatst. Het bevatte niet alleen een boel taalfouten (maar daar ben je al op aangesproken door anderen), maar je vraag was ook een beetje raar. Je wilde namelijk wat anders vragen dan wat je getypt had, en zo kunnen we je niet helpen.

Dus controleer goed wat je getypt hebt en probeer je vraag heel duidelijk te stellen.

Ventje ni zon praat tege mij e gast me uwe comentaar ik had gwn een vraag wees ni zo dubbelzinnig echt waar freaks

:'(
vcerrekte mongol jongee !!!!!!! heft a bakkes tege miij

Jeroen.S

Sorrie Kerel, dit soort lage niveau kennen we hier niet. Misschien kan je ergens anders geholpen worden. ;)

Niels D

Waarschijnlijk zit er nu iemand anders achter zijn account. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dergelijke dingen vroeger ook met plezier deed. Ik was uiteraard een stuk grappiger.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Kenny

#19
Na ettelijke pb's over dit kneusje z'n schrijfwijze/gedrag is dit z'n dieptepunt van z'n triestig forumbestaan. Meteen ook z'n eindpunt want tegen zoveel idiotie bestaat helaas maar een middel.

Afgevoerd staat netjes.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Niels D

Deze Sebas had een Belgisch accent. Ik dacht dat alleen Hollanders zo onbeschoft konden zijn, maar misschien dat ik onze zuiderburen enigszins romantiseer. Mijn beste moat is een Belg en die is altijd correct (behalve met de vrouwen dan...).
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Kenny

Ook in Belgiƫ heb je mensen met een achterstand ;).
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

heel goed, weg ermee
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus