p.walt

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sebastien_lovesalamanders

ik heb 2 p.walt een is groter en een beetje dikker dan de andere de groootste zijn/haar geslachtsdeel is dikker dan die van de kleine en als ik het open duw is het witgrijs van minnen het geslachtsdeel heeft een oranje kleur

Steven DC

Is dit een mededeling of zit er ergens een vraag in verscholen Sebastien? Wat was het doel om de cloaca open te duwen??

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Steven De Craene op april 27, 2010, 02:32:49 PM
Is dit een mededeling of zit er ergens een vraag in verscholen Sebastien? Wat was het doel om de cloaca open te duwen??
oeps vergeten mijn vraag te stellen ik heb er

HEBBEN ZE GEPAART OF EITJES GELECHT
of wat betekend dit?

Kenny

Jeetje sebastien let a.u.b. een beetje op je spelling en zinsbouw, iedereen maakt wel eens wat fouten (incl. ik) maar CH i.p.v. G enzo dat gaat me wat te ver! Ik zou het appreciëren als je ze zelf even verbeterd. Lees in het vervolg even na vooraleer je post, dat kan wonderen doen.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Kenny op april 28, 2010, 11:38:55 AM
Jeetje sebastien let a.u.b. een beetje op je spelling en zinsbouw, iedereen maakt wel eens wat fouten (incl. ik) maar CH i.p.v. G enzo dat gaat me wat te ver! Ik zou het appreciëren als je ze zelf even verbeterd. Lees in het vervolg even na vooraleer je post, dat kan wonderen doen.
ok op de computer tip ik altijd snel en maak ik fouten.
maar ik weet nog altijd het andwoord op mijn vraag niet!

Coen Deurloo

Citaat van: sebastien_lovesalamanders op april 28, 2010, 12:25:53 PM
Citaat van: Kenny op april 28, 2010, 11:38:55 AM
Jeetje sebastien let a.u.b. een beetje op je spelling en zinsbouw, iedereen maakt wel eens wat fouten (incl. ik) maar CH i.p.v. G enzo dat gaat me wat te ver! Ik zou het appreciëren als je ze zelf even verbeterd. Lees in het vervolg even na vooraleer je post, dat kan wonderen doen.
ok op de computer tip ik altijd snel en maak ik fouten.

Lees ook even de Algemene regels voor wat hulpmiddelen die je spellingsprobleem op kan lossen.

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Coen Deurloo op april 28, 2010, 12:46:23 PM
Citaat van: sebastien_lovesalamanders op april 28, 2010, 12:25:53 PM
Citaat van: Kenny op april 28, 2010, 11:38:55 AM
Jeetje sebastien let a.u.b. een beetje op je spelling en zinsbouw, iedereen maakt wel eens wat fouten (incl. ik) maar CH i.p.v. G enzo dat gaat me wat te ver! Ik zou het appreciëren als je ze zelf even verbeterd. Lees in het vervolg even na vooraleer je post, dat kan wonderen doen.
ok op de computer tip ik altijd snel en maak ik fouten.

Lees ook even de Algemene regels voor wat hulpmiddelen die je spellingsprobleem op kan lossen.
ok ok ik heb het gelezen hoor maar ik wil het andwoord weten

Steven DC

Citeer

HEBBEN ZE GEPAART OF EITJES GELECHT
of wat betekend dit?


Kleur van cloaca of dat eentje wat dikker is, wil niets zeggen qua paring of eileg. Best even wat inlezen over de soort en over salamanders algemeen ;)

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Steven De Craene op april 29, 2010, 08:07:46 AM
Citeer

HEBBEN ZE GEPAART OF EITJES GELECHT
of wat betekend dit?


Kleur van cloaca of dat eentje wat dikker is, wil niets zeggen qua paring of eileg. Best even wat inlezen over de soort en over salamanders algemeen ;)
de dingen dat ik zoek over de salamander vind ik niet
weet jij waneer je kan zien dat ze gepaart hebben of ze dat gaan doen

robkeulers

Het vrouwtje wordt wat dikker omdat ze eitjes ontwikkeld  eweken ervoor, maar je kunt nooit exact zien wanneer ze gepaard hebben.
Je kunt het bij andere dieren toch ook niet zien wanneer ze gepaard hebben?

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Rob Keulers op april 29, 2010, 07:53:26 PM
Het vrouwtje wordt wat dikker omdat ze eitjes ontwikkeld  eweken ervoor, maar je kunt nooit exact zien wanneer ze gepaard hebben.
Je kunt het bij andere dieren toch ook niet zien wanneer ze gepaard hebben?
bij somige salamandersoorten toch wel bij triturus dobrogicus zie je het aan de kam bij de mannetjes de alpenwatersalamander word mooier de kleine watersalamander krijgt ook een kam enz........

robkeulers

Dan komen ze in voortplantingsstemming, maar dat betekent niet dat ze gepaard hebben.

Bij je waltl zie je dat de dieren eitjes kunnen gaan afzetten met name aan de dikkere buik van het vrouwtje. Verder is het niet zo opvallend als bij andere soorten.


Sebastien, ik wil je wel echt vragen je post goed te bekijken voordat je hem plaatst. Het bevatte niet alleen een boel taalfouten (maar daar ben je al op aangesproken door anderen), maar je vraag was ook een beetje raar. Je wilde namelijk wat anders vragen dan wat je getypt had, en zo kunnen we je niet helpen.

Dus controleer goed wat je getypt hebt en probeer je vraag heel duidelijk te stellen.

petro pees

Het geheel van dit topic komt heel vervelend over.Op de vragen of je wil opletten hoe en wat je schrijft en of je het zelf kan aanpassen antwoordt jij ,ik wil het antwoordt weten???
Het komt op zijn netst gezegd, onbehoorlijk over.Het is toch niet zo moeilijk normaal te reageren met vraag en antwoordt?
Petro
Citaat van: sebastien_lovesalamanders op april 28, 2010, 12:59:08 PM
Citaat van: Coen Deurloo op april 28, 2010, 12:46:23 PM
Citaat van: sebastien_lovesalamanders op april 28, 2010, 12:25:53 PM
Citaat van: Kenny op april 28, 2010, 11:38:55 AM
Jeetje sebastien let a.u.b. een beetje op je spelling en zinsbouw, iedereen maakt wel eens wat fouten (incl. ik) maar CH i.p.v. G enzo dat gaat me wat te ver! Ik zou het appreciëren als je ze zelf even verbeterd. Lees in het vervolg even na vooraleer je post, dat kan wonderen doen.
ok op de computer tip ik altijd snel en maak ik fouten.

Lees ook even de Algemene regels voor wat hulpmiddelen die je spellingsprobleem op kan lossen.
ok ok ik heb het gelezen hoor maar ik wil het andwoord weten

Tylototriton Shanjing

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Rob Keulers op april 30, 2010, 04:23:49 PM
Dan komen ze in voortplantingsstemming, maar dat betekent niet dat ze gepaard hebben.

Bij je waltl zie je dat de dieren eitjes kunnen gaan afzetten met name aan de dikkere buik van het vrouwtje. Verder is het niet zo opvallend als bij andere soorten.


Sebastien, ik wil je wel echt vragen je post goed te bekijken voordat je hem plaatst. Het bevatte niet alleen een boel taalfouten (maar daar ben je al op aangesproken door anderen), maar je vraag was ook een beetje raar. Je wilde namelijk wat anders vragen dan wat je getypt had, en zo kunnen we je niet helpen.

Dus controleer goed wat je getypt hebt en probeer je vraag heel duidelijk te stellen.

Ventje ni zon praat tege mij e gast me uwe comentaar ik had gwn een vraag wees ni zo dubbelzinnig echt waar freaks

Jeroen.S

Citaat van: sebastien_lovesalamanders op december 14, 2011, 07:45:37 PM
Citaat van: Rob Keulers op april 30, 2010, 04:23:49 PM
Dan komen ze in voortplantingsstemming, maar dat betekent niet dat ze gepaard hebben.

Bij je waltl zie je dat de dieren eitjes kunnen gaan afzetten met name aan de dikkere buik van het vrouwtje. Verder is het niet zo opvallend als bij andere soorten.


Sebastien, ik wil je wel echt vragen je post goed te bekijken voordat je hem plaatst. Het bevatte niet alleen een boel taalfouten (maar daar ben je al op aangesproken door anderen), maar je vraag was ook een beetje raar. Je wilde namelijk wat anders vragen dan wat je getypt had, en zo kunnen we je niet helpen.

Dus controleer goed wat je getypt hebt en probeer je vraag heel duidelijk te stellen.

Ventje ni zon praat tege mij e gast me uwe comentaar ik had gwn een vraag wees ni zo dubbelzinnig echt waar freaks

:'(