medebewoners?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rowi12

thanx wist niet zeker of er vissen bijkonden dusja ik doe het dan denk ik zo teveel guppen worden er vanzelf wel weer een aantal opgegeten of ik doe alleen manetjes

rowi12

denk trouwens dat is rhinogobius wui ga nemen die komen uit hetzelfde land :o dan heb ik een biotoopje vind ik wel leuk :D :D

robkeulers

Ik vraag me af of dat slim is. Een grondbewonende vis bij salamanders is vragen om problemen.......

rowi12

hoezo ze zijn best snel kan je dit beter uitleggen?

robkeulers

Ja hoor...

JE salamander ligt lekker op zijn luie gat te relaxen (lijkt het) totdat je visje langs komt zwemmen over de bodem waar ook diezelfde salamander ligt... Hap! verrassingsaanval, visje weg.

Ik zou nooit (!!!) bodemvissen met salamanders combineren. soieso zou ik nooit vissen bij salamanders doen, maar dat is een keuze.
Waarzom zou je meteen beginnen met mixen en het ingewikkeld maken terwijl je nog moet beginnen. probeer eerst eens met een paar salamanders, en kijk dan weer verder.

rowi12

oke dan doe ik er maar niets bij bedankt voor de uitleg slakken en garnalen kan ik er altijd nog bij doen eerst rustig beginnen oke bedank!

elleke

Hallo nick,
Doe het niet een salamander bij grondkruipers.
mijn pa heeft 4 meervallen bij zijn  vissen zitten.
Ze zeide dat je daar een salamander kon bijzetten.
Mijn pa had een  Pachytriton labiatus.gekocht
Vergeet het meervallen vielen salamander aan.
zit nu apart hier bij mij in andere bak dan de C. orientalis natuurlijk

Steven DC

Citaat van: nick suiker op januari 22, 2010, 06:37:02 PM
denk trouwens dat is rhinogobius wui ga nemen die komen uit hetzelfde land :o dan heb ik een biotoopje vind ik wel leuk :D :D

Grondels zijn trouwens ook echte roofvisjes die territoriaal zijn en erg agressief kunnen zijn in de paartijd. Een grondel hoort meer thuis in een soortaquarium en niet in gezelschapsbakken of bij salamanders.

rowi12


elleke

zoals beloofd heb ik daarstraks gekeken en gevraagd naar de appelslakken
Ze hebben minimaal 17 graden nodig.

rowi12

oke dat is nog eens goed nieuws ook want dan kunnen ze en kunnen ze mijn grootte bak uit daar ga ik namelijk een tanganyika bak van maken thanx :D