Wat houden jullie nog allemaal?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marielle

Helaas hebben we onze vorige hond moeten laten inslapen op 1e kerstdag 2009. Het was toen zo stil in huis dat we sinds een aantal weken een nieuwe hond hebben. Dit is Senna, mechelse herder van nu ongeveer 16 weken :D

Senna!

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

mariekex

Buiten mijn 2 axo's heb ik 4 chihuahua's zitten  ::)
2 katten, een hoop wormen voor de axo's & een bak met malawi cichliden.

naeff002

Malai cichliden zijn mooi. Ik had een paar jaar terug een groot aquarium met Tanganjika cichliden. Was er toen echt trots op.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

mariekex

Ja dat zijn ze als ze mooi kleuren toch.
Sinds we 2 jaar geleden een volledig nieuwe bak hebben willen ze absoluut niet meer mooi kleuren.
x

Marloes

Wij hebben 2 poezen en een kater. Verder een Zwart Duitse Herder

naeff002

Zwarte Duitse herders zijn ook mooi. Mijn buren heb er sinds kort ook 1, een teefje. Heel mooi dier
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Marloes

Die van ons is een mooi beest vooral in de sneeuw ;D denk ze dat ze zich kan verstoppen lol

joost.v.wijk

Ja, zonder foto kunnen we natuurlijk niet mee genieten he!  :P


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Marloes

zal vanavond even kijken of ik het formaat van het bestand kan verkleinen ;)

Monique

Sinds kort nieuwe diertjes: garnaaltjes! Maar dan niet mijn hobby maar die van mijn zoontje van 8. De eerste aanwinsten zijn tijgergarnaaltjes en vuurgarnaaltjes. En natuurlijk onder toeziend oog van ons.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

jasonmaes

ik hou nog:een schildpad guppy,s,grasparkieten ,een krolstaartleguan en er komen nog bij:cavia s
en een soort padden maar welke padden kan je en mag je houden?

Robert van Diest

Best veel volgensmij, ik heb de Bufo brongersmai en Bombina Orientalis wel een voorbij horen komen, maar echt veel weet ik er niet van af.

Wij hebben thuis alleen salamanders. We hadden een poes, maar die is met de noorderzon vertrokken.  ::)

robkeulers

Open even een nieuw topic, dit is een typisch geval van topic-kapen..

amy22

Wij hebben thuis 2 kooikerhondjes, een cavia, een hamster, 2 geelwangschildpadden, een vijver met vissen en een rattenslang (elaphe guttata guttata, wildkleur x silverqueen). Vroeger heb ik renhagedissen gehad, ik weet niet welke soort. Ook heb ik baardagamen gehad die ik zelf heb zien opgroeien. Helaas moesten ze weg omdat er nogal een lucht vanaf kwam en ze stonden op mijn slaapkamer. Mijn ouders vonden dit niet gezond (schepte de uitwerpselen wel elke dag weg..) Ook heb ik muizen gekweekt voor voedseldieren maar ik vond het erg zwaar om die jonge muisjes te laten lijden. Daar was ik maar mee gestopt.