Tylotriton verrucosus een aquarium renovatie

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthijsxr

hallo allemaal,
het is al een poos geleden dat ik wat op dit forum heb geplaatst en ik dacht het we]er maar eens tijd ik heb een bijna een jaar lang een tweetal Tylotriton verrucosus en ze doen het goed. alleen denk ik dat het aquarium waar ze nu in zitten wel een achterwand en een land gedeelte kan gebruiken. ik weet hoe ik de achter wand moet maken maar heeft iemand tips voor het land gedeelte.


mvg

Matthijs

Niels D

Ik zou het klein houden. Voor verrucosus heb ik enkel een uitstekende rots gemaakt.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

matthijsxr

Oke bedankt ben er helaas nog niet mee bezig geweest had niet echt tijd voor
Ik zit een beetje te tijvelen over hoe ik de waterval moet maken want hij. Let weinig stroming veroorzaken. Me vader vond een rost erg klein want hij wilde er ook planten in is een zand bak van 15 cm bij 20 tegroot merk wel dat ze veel in het houd klimmen wat er nu in zit maar echt uit het water niet

Mvg matthijs