cynopsis orientalis kopen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xeno

Hallo salamander liefhebbers,

het was afgelopen week eindelijk zo ver.
we hebben 2 c. orientalis gekocht de Chinese vuurbuik salamander.

we hebben ze in de winkel gekocht.
eerst goed opgelet of de exemplaren gezond waren en de tweede keer dat we in de winkel kwamen ze gekocht.

ze hebben gelukkig gister goed gegeten ik gaf ze tubifex wat ze goed accepteerde dus gelukkig zijn ze gezond.

in de winkel zijden ze echter dat dit de laatste waren die ze hadden omdat de wet weer verandert en ze de
prachtdieren niet meer mogen verkopen
ook veel andere dieren zoals schildpadden en appelslakken niet meer.

mijn Vraag:

kan ik ze nog hier verkrijgen via deze weg? is er een liefhebber in de buurt van Veghel die ze nog verkoopt?

2 is te weinig in een bak van 60x30 een beetje meer beweging zou leuk zijn.


Niels D

Er wordt volop mee gekweekt, maar of dit in de buurt van Veghel is weet ik niet. Ik heb zelf nakweek zitten, maar ik woon in Terheijden naast Breda.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Peter Vliem

In de buurt van Veghel zit ik niet, in Sassenheim, maar heb wel deze dieren te koop eventueel
2.4.0 Ambystoma maculatum
1.0.0 Ambystoma mavortium diaboli
2.2.0 Ambystoma mavortium mavortium
0.1.0 Ambystoma mavortium mavortium  (Texas)
3.8.0 Ambystoma opacum
1.1.0 Ambystoma tigrinum tigrinum
3.1.0 Ambystoma tigrinum       (Chicago)
3.6.0 Cynops pyrrhogaster sasayamae
0.1.0 Hypselotriton orientalis
0.5.3 Lissotriton boscai             (Melo, Portugal)
1.1.0 Paramesotriton labiatus
1.2.0 Pleurodeles waltl
0.0.1 Pleurodeles waltl Heterozygoot
0.0.2 Pleurodeles waltl Leucistisch
0.0.7 Salamandra algira tingitana
11.10.2 Triturus carnifex
1.3.11 Triturus marmoratus       (Soria)
0.0.5 Triturus pygmaeus            (Castro Verde)
4.4.1 Tylototriton verrucosus

0.0.5 Bombina orientalis
1.1.0 Litoria caerulea
1.1.0 Correlophus ciliatus

Xeno

Hallo peter, Je zit iets te ver weg (1,5) uur.
maar bedankt voor het aanbod, mocht ik echt niets aan kunnen komen dan laat ik van me horen.

Tijke

Hallo, ik woon in Zutphen en wil graag een cynops orientalis / chinese vuurbuiksalamander kopen. Is er iemand in de buurt die ze verkoopt?