Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Spam

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels D

Het zal jullie misschien zijn opgevallen, maar we hebben de laatste tijd weer wat spam binnengekregen. Ik probeer die troepreclames iedere keer z.s.m. te verwijderen.Als het nu eens spam was die het forum vol zou zetten met afbeeldingen van schaars geklede dames.... zucht.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

StevenZ

Heb het gemerkt inderdaad, is er nog iets wat andere gebruikers kunnen doen tegen de spam?

Niels D

Nee, volgens mij niet. Ik ben de laatste tijd bijna elke dag op het forum en als ik het tegenkom verwijder ik het direct.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Coen Deurloo

Citaat van: Niels D op juni 12, 2016, 03:53:34 AM
Nee, volgens mij niet. Ik ben de laatste tijd bijna elke dag op het forum en als ik het tegenkom verwijder ik het direct.

Hee Niels, als je het verwijderd, zou je dan ook het bijbehorende gebruikersaccount willen bannen? Dat verkleint de kans dat het weer gepost wordt. Bedankt voor het verwijderen steeds trouwens, je bent me vaak voor :)

Niels D

Ik verwijder steeds het account met de daarbij horende optie op alle posts ook te verwijderen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Niels D

Weer één weggeknikkerd. Deze was wat gecamoufleerd. Stelde de vraag waar hij een "jammer" kan halen. Ik wilde eerst mededelen dat hij op het verkeerde forum zijn vraag stelde. Het woord "jammer" was echter een link naar een site waarop deze apparaten werden aangeboden. Gluiperige streken, hier op het internet.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl