Ok nogmaals bedankt Joost.
Hoe doe je het tijdens de periodes dat het kouder word dan 18 graden, voor de garnalen dan?
Hoe doe je het tijdens de periodes dat het kouder word dan 18 graden, voor de garnalen dan?
Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menuCitaat van: Niels D op oktober 31, 2011, 12:02:24 PM
Ik had je al een pm gestuurd op Caudata, maar je kende dit forum al. Bereid je maar voor op het salamandervirus, want als je er één maal aan begint kom je er nooit meer vanaf.
Citaat van: Sven op oktober 30, 2011, 11:01:10 PM
Ik heb ook dat probleem gehad van die bevestigingsmail, ik heb die zelfs nooit ontvangen, maar vanavond dacht ik: "Ik probeer het nog eens." en het lukte om me aan te melden zonder die mail. ;D