Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - lau44

#61
Kweekverslagen / Re:Eieren 2014
april 09, 2014, 05:28:07 PM
Waarom baltsen mannetjes ook naar andere mannetjes ?
#62
Inderdaad heel vet  :)
#63
Fotos en Filmpjes / Re:Pics C Pyrrhogaster
april 05, 2014, 11:34:39 AM
Maar het is door de gehele bak  :P
#64
Fotos en Filmpjes / Re:Pics C Pyrrhogaster
april 03, 2014, 04:24:28 PM
Dze Pyrrhogasters hangen vaak samen op een plant o.i.d. Hoe komt dit ? Ik dacht dat salamanders geen sociale dieren waren ?
#65
Kweekverslagen / Re:Eieren 2014
maart 17, 2014, 08:09:07 PM
Gefeliciteerd Joost  :)
#67
Citaat van: Peter Vliem op maart 05, 2014, 07:52:23 PM
Die met de peddel is waarschijnlijk een Paramesotriton labiatus, deze stelt hele andere eisen dan H. orientalis, en word ook 2 keer zo groot.
Met foto's kunnen we even kijken of het echt een P. labiatus is ;)
Toch handig zo'n forum he Peter  :) :P
#68
Enchytreeën bevatten veel vet,dus mooi zo  :)
#69
Off-topic / Slang vs Krokodil
maart 04, 2014, 08:57:01 AM
#70
Trouwens geen krekels voeren als hij zo verzwakt is.
#71
Fotos en Filmpjes / Re:Beesten
maart 03, 2014, 08:27:58 AM
Citaat van: Niels D op februari 04, 2014, 08:40:00 PM
P.waltl juveniel. Ik hou niet van kleurvarianten, maar leucistische waltls zijn zo lelijk dat ik er één moest hebben.

Hahaha  ;D :D
#72
Probeer eens een regenworm, desnoods doorgeknipt te geven met een voederpincet, ik denk dat hij dit wel pakt.
#74
Citaat van: joost.v.wijk op februari 24, 2014, 07:09:20 PM
Ik plons salamanders dezelfde dag er nog in. In al die jaren nog nooit mis gegaan met al die bakken en beestjes.

Is die bak dan gevuld met water uit de kraan of aquarium water uit een andere bak. Dus je zou in principe met een water verversing ook enorm veel kunnen verversen tegelijk ?
#75
Terrarium en Inrichting / Re:M.b.t. toekomstige houdini's
februari 24, 2014, 01:18:59 PM
Ik heb 2 dekseltjes, deze heb ik vervangen voor andere dekseltjes waar nu gaatjes in geboord zijn, ventilatie is prima zo. De luchtgaten achter heb ik opgevuld.