Enkel en alleen bevroren rode muggenlarven is wel wat eenzijdig. Ik voerde ze zelf vroeger elke derde dag en dat ging goed. Ik zou je aanraden elke 2e dag te voeren, dus 3 x p/week. Heb je levende dieren in je bak zitten waar ze op kunnen jagen ? Ik zal zeker ook levend voeren geven. Leuk voor hen, maar ook voor jou om hun natuurlijk gedrag te zien. Als je dit te veel gedoe vind moet je toch zeker eens regenwormen geven. Dit mag eigenlijk niet ontbreken. Het is bij mij de hoofdmaaltijd.
