één van mijn nieuwe ribbensalamanders kan niet op de bodem blijven zitten, z'n achterwerk komt zogezegd naar boven drijven. wat kan je daar aan doen?
ja, ik weet het, tussen de topics word hetzelfde beschreven, en word er door verwezen naar een ander topic. maar als ik op de link klik word de site: "caudata.nl" geopend en daar kan ik er niks over vinden ???
kan iemand mij helpen?
ja, ik weet het, tussen de topics word hetzelfde beschreven, en word er door verwezen naar een ander topic. maar als ik op de link klik word de site: "caudata.nl" geopend en daar kan ik er niks over vinden ???
kan iemand mij helpen?
