Die heb ik wel, stuur maar een PM ;)
Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menuCitaat van: Michael Clerc op juli 29, 2014, 09:29:12 AMCitaat van: Peter Vliem op juli 29, 2014, 08:43:19 AM
Is niet vreemd hoor, hij heeft ze gewoon verkocht. Alleen de koper heeft ze om de 1 of andere reden weer op marktplaats gezet.
65Euo is wel extreem hoog staat nu niet meer op marktplaats , ik heb meer 25 betaald voor een mavortium ,