Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - stijnzeger

#61
Algemene Discussie / Re:water verversen
juni 20, 2013, 08:34:54 AM
ik weet dat het een deel is van de hobby, en vind het ook niet zo erg om te doen.
maar zoals martin zei, dat het met deze temperaturen geen pretje is.

@peter, heb jij even geluk! :p
#62
Algemene Discussie / water verversen
juni 19, 2013, 01:28:08 PM
hallo allemaal,

is er een makkelijkere/ snellere manier om het water te verversen dan met een tuinslang.
nu moet ik het water eruit zuigen, en om te vullen heen en weer lopen met de gieter.

mvg. jelle
#63
andre, geduld is een schone zaak zeggen ze toch?
#64
ik heb een verjaardag waar ik naartoe moet...
#65
klinkt leuk en ben ook nog nooit bij zon bijeenkomst geweest, helaas kan ik niet :(
#66
ga je nog wel door met de hobby?
#67
uit de hand is inderdaad een stuk makkelijker, ik was al blij dat de strauchi's en mijn sirenen intermedia het zichzelf hebben aangeleerd :)
#68
Voeding / Re:Aquatic newt food
mei 15, 2013, 05:30:42 PM
ik heb laatst ook aquatic newt food gekocht en er word ook al van gegeten, ik heb alleen nog een paar vraagjes.

1. hoe vaak en hoeveel geven jullie?
2. kan dit voedsel als hoofdvoedsel dienen?

ik voer het nu aan mijn H.orientalis en S.intermedia

jelle
#69
ik heb dit jaar ook niet gekweekt, het kan nog. maar vind het niet zo nodig. ik heb nog van afgelopen jaar.

ook de eitjes van de T. marmoratus komen allemaal in de ouderbak uit.
#70
zit er eigenlijk ook nog wat van mij bij?
#71
en niels, hoe groter hoe beter of niet? ^^
#72
ik vind zand persoonlijk mooier, maar het is latig schoon te maken, en je ziet al heel snel "troep"/vuiligheid in de bak.
#73
Fotos en Filmpjes / Re:Beesten
april 10, 2013, 12:57:36 PM
wow, mooie larven ook :)
#74
Marmoratus is naar mijn geweten donkerder groen en heeft meer zwarte plekken.
#75
mooie salamanders, word niet zo heel veel gehouden of wel?
ik had er nog nooit van gehoord.

succes in ieder geval