ik weet dat het een deel is van de hobby, en vind het ook niet zo erg om te doen.
maar zoals martin zei, dat het met deze temperaturen geen pretje is.
@peter, heb jij even geluk! :p
maar zoals martin zei, dat het met deze temperaturen geen pretje is.
@peter, heb jij even geluk! :p
