Ik zet ze 's-nachts ook uit en zie geen problemen, maar dat is misschien weer een andere topic. Als ik de kaiseri's heb wil ik die in ieder geval liever bij een ander lid onder brengen. Wie zou daar eventueel bereid toe zijn, ben ik er toch geruster op als ik op vakantie ga, hoor graag van jullie, met vr. gr. Zeger.
