Maarten, een prachtige bak, heb je echt goed gedaan, moeten ze zich senang in voelen. Ik heb een vrgelijkbare bak, alleen denk ik minder diep 14 c.m. en een stukje steen/land om uit t rusten, maar nogmaals chapeau, goede habitat, succes, Zeger.
Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menu