Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - stijnzeger

#46
Off-topic / Re:Onderzoek
oktober 31, 2013, 10:28:46 PM
Bij ons ol school was er met het profielwerkstuk gaan aantal bladzijdes maar een aantal uren, sommige hadden maar 15 bladzijdes terwijl die van andere de 90 haalde.
#47
ik bied me ook aan! weet alleen niet of ik hier geschikt voor ben  ::) ???
#48
Had een leuk item geweest voor het blad? ^^
#49
Dat is dus het punt, ze hebben ervoor gekozen om de winterrust in de zomer te nemen. En de rest is het water alweer in.
#50
haha ik krijg de fotos niet toegevoegd, ze zijn te groot
#51
Hallo allemaal,

Ik heb 4 T. Marmoratussen van 2 verschillende jaargangen.
Van elke jaargang heb ik een koppeltje, maar de jongste man gaat het water maar niet in.
Vorrig jaar dacht ik misschien is hij nog te jong en komt het volgend jaar (het vrouwtje was al wel aquatiel) maar nu blijft hij ook maar op het land en heb geen idee hoe ik hem aquatiel moet krijgen.

Heeft iemand suggesties? Dan hoor ik het graag.

Het gaat om het dier op de foto's en hij is opvallend dikker dan de salamanders die al wel het water in zijn gegaan.

jelle.
#52
Terrarium en Inrichting / Re:Achterwanden maken
september 01, 2013, 01:35:40 PM
Oke dank je!
#53
Is er nog iemand die een plekje vrij heeft in de auto en die langs loenen ( gelderland) rijdt?

Jelle
#54
Terrarium en Inrichting / Re:Achterwanden maken
september 01, 2013, 10:59:02 AM
Ik heb nog een vraagje, de slang van de pomp, is dat een speciale slang of een gewone tuinslang?

#55
Algemene Discussie / Re:Welke soorten land en water
augustus 02, 2013, 10:38:50 AM
Een beetje wel ja, je moet T. Marmoratus de kans geven om op het land te kunnen.
En bij de H. Orientalis bijv. Is dit niet nodig
#56
eten ze teveel? ^^
#57
ik heb m al bijna uit.  ziet er als gewoonlijk top uit.
ik heb nog geen spellingsfouten gezien, maar dat ligt denk ik aan mezelf.
#58
Algemene Discussie / Re:water verversen
juni 20, 2013, 09:32:05 PM
mag ik vragen waarom wel bij de larven?
#59
Algemene Discussie / Re:water verversen
juni 20, 2013, 04:07:44 PM
inderdaad, als ik de hele bak vervang, laat ik hem meestal een paar dagen draaien zonder dieren.
maar als het water deels vervangen word gaat t direct uit de kraan het aquarium in.
#60
Algemene Discussie / Re:water verversen
juni 20, 2013, 01:03:58 PM
Met het warme weer wilde ik zo ook het water deels verversen om het water wat kouder te houden.

Bedankt voor de reacties :)