Iedereen de beste wensen!
Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen-menuCitaat van: Niels D op december 13, 2012, 12:03:18 PM
Ik gok volwassen dieren ipv "verse" nakweek. Toch? :)
Citaat van: joost.v.wijk op december 12, 2012, 01:18:57 PM
Geloof me: Wildvang Tylototritons wil je echt niet hoor. Die mankeren nagenoeg altijd wat. Gelukkig wordt verrucosus nog maar zelden als wildvang gezien.
Citaat van: joost.v.wijk op december 12, 2012, 11:31:31 AM
Laat voorjaar-zomer niet meer hoor. Rond deze tijd is het altijd wat lastiger om nakweek te vinden.
Citaat van: Peter Vliem op december 10, 2012, 08:52:18 PM
Heeft iemand nog een aantal verrucosus zitten? Ik had er 5, daar zijn er 2 van overleden, en de 3 die ik nog heb eten moeilijk en gaan niet vaak aquatiel. Ik wil een groep hebben en die compleet aquatiel opkweken, ik denk dat dat beter gaat.
Citaat van: naeff002 op december 02, 2012, 11:15:24 PM
Dat is toch flink balen. Terwijl ze helemaal niet zo moeilijk zijn, dat dit dan gebeurt is echt pech hebben.
Citaat van: Niels D op december 02, 2012, 10:49:32 AM
Balen zeg. Hopen idd dat de 2 overgebleven dieren het goed blijven doen.
Citaat van: Bennie op december 01, 2012, 02:10:10 PM
Ja ook dood en waren italucus
Eerst schimmel daar Na de bek open en happen
Duurde 2 dagen en dan was het over
Citaat van: Bennie op november 30, 2012, 05:50:00 PM
Heb het zelfde gehad bek open en stilzitten .
Maar deze hadden donker bulten vlekjes
Maar ook naar 1 2 dagen doodt
Citaat van: Bennie op november 30, 2012, 05:50:00 PM
Heb het zelfde gehad bek open en stilzitten .
Maar deze hadden donker bulten vlekjes
Maar ook naar 1 2 dagen doodt