Ik heb nu 2 vrouwen en 1 man van de azerbeidjannakweek in de tuin in een bak buiten en heb nu de eerste 6 eitjes. Overdag is het water 20 graden en snachts 2 a 3 graden maar dat gaat goed. Hopelijk zijn ze dit jaar wel bevrucht. Vorig jaar wel eieren, maar geen man in paarstemming. De dieren zijn nu 2 jaar oud.
De ouderdieren komen uit eitjes van Serge.
De ouderdieren komen uit eitjes van Serge.
