Hallo allemaal,
Lijkt alsof ik hier telkens enkel kom posten als er medisch iets aan de hand is.
Ik ben net thuisgekomen en schrok me te pletter, er zit een witte waas over de ogen van mijn axolotl's, welke er gisteren nog niet was! Het lijkt een beetje op schimmel, echt zo'n donsje. Maar over hun ogen???
Weet er iemand wat dit is? Wat ik eraan kan doen?
Extra info: twee mannetjes, drie jaar oud, 28 cm lang, zitten met twee in een aquarium van 1m60. Recent hadden we er enkele guppy's bijgezet (ernaast met een schot tussen dus wel zelfde aquarium) om als voedsel te dienen maar deze zijn na een maand mysterieus overleden. Dit is ongeveer een week geleden. We hebben het water 1) ververst en 2) laten testen bij aquawinkel en 3) aquasafe ingedaan. Water waren de waarden goed van!
Herkent iemand dit? Welke actie is NU nodig?
Lijkt alsof ik hier telkens enkel kom posten als er medisch iets aan de hand is.
Ik ben net thuisgekomen en schrok me te pletter, er zit een witte waas over de ogen van mijn axolotl's, welke er gisteren nog niet was! Het lijkt een beetje op schimmel, echt zo'n donsje. Maar over hun ogen???
Weet er iemand wat dit is? Wat ik eraan kan doen?
Extra info: twee mannetjes, drie jaar oud, 28 cm lang, zitten met twee in een aquarium van 1m60. Recent hadden we er enkele guppy's bijgezet (ernaast met een schot tussen dus wel zelfde aquarium) om als voedsel te dienen maar deze zijn na een maand mysterieus overleden. Dit is ongeveer een week geleden. We hebben het water 1) ververst en 2) laten testen bij aquawinkel en 3) aquasafe ingedaan. Water waren de waarden goed van!
Herkent iemand dit? Welke actie is NU nodig?




