paramesotriton deloustali

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Kenter

Ik zoek eigenlijk iemand met ervaring , die een aantal paramesotriton deloustali eitjes op kamertemperatuur en met high care tot eind september wil opkweken voor een deel van de opbrengst. reageren met pm

Alex Kenter

De gelegde eitjes hebben een nieuwe opkweker gevonden, de dames zijn nog steeds aan het leggen dus zoek ik nog iemand (het liefst uit de vereniging) voor over een aantal weken?...

hvmeerendonk

Hallo Alex,

Ik zou het wel eens willen proberen. Maar is mijn kikkerkamer van 23 graden daar geschikt voor?

Wat pech gehad met de strauchii's, maar daarvoor in de plaats crocatussen gekocht die het erg goed doen. Naast de corisica's en de shanjings.
Een hele mooie bak gemaakt op mijn kikkerkamer voor de shanjings. De eerste drie van de zes er gisteren ingezet.
Ik hoor wel.

groeten,

Hans



Paul


hvmeerendonk

Bedankt Paul. Per ongeluk twee dezelfde foto's. Hierbij de tweede!


Maxim M.

Ik vind niet meteen caresheets voor deze mooie diertjes.
Heb wel interesse, maar niet zonder me eerst goed in te lezen, voor te bereiden.
Prachtige beestjes wel.

Ron Duijn

Cynops orientalis
Cynops cyanurus
Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
Triturus marmoratus
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Lissotriton italicus
Ambystoma mavortium
Ambystoma mexicanum
Salamandra algira tingitana

Paul

Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de crocatus en Corsica bakken.
Hopelijk laat je daar ook foto's van zien.

hvmeerendonk

Die zitten nog in grote plastic bakken gehuisvest. Komen straks ook in glazen bakken, alleen wat eenvoudiger ingericht. Ik zal eens gauw kijken hoe ik wat foto's op de Facebook-groep(en) krijg.