koperen axolotls

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Ik krijg eindelijk van iemand 5 koperen axolotls. Deze hebben genen, dat uit 2 koperkleurige de helft goud wordt en de andere helft koper.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

jemull

Beste Harry,

Zou je eens een foto van zo'n koperen axolotl kunnen posten.

Harry

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

kevin

Hallo Harry,

Als u nakweek heeft houd ik me aanbevolen bij degene paar jaar geleden heb ik niks meer gehoort helaas.

jemull

Voor de mensen die de kopperen axolotl nog niet hebben gezien hij staat door op deze link te klikken >

http://www.caudata.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=44

hans

Citaat van: Harry Dresens op januari 15, 2007, 04:48:21 PM
Ik krijg eindelijk van iemand 5 koperen axolotls. Deze hebben genen, dat uit 2 koperkleurige de helft goud wordt en de andere helft koper.

Harry, ik weet niet of ik deze kleur al in mijn collectie heb. 2 dieren lijken qua kleur wel eden beetje op deze dieren welke ik zag van jou. Mocht dit nu een hele andere kleur zijn dan heb ik intresse in enkele van deze beesten voor een kweekgroep samen te stellen.Mocht je nog wat dieren weten te zitten denk dan even aan mij.
Een ding is zeker, kweken zal mij zeker lukken dus een tekort aan deze dieren zal later niet meer van toepassing zijn haha.
vr. gr. Hans

Harry

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Salasander

Mooie kleur. Lijkt zeer goed op wildkleur. Ik zou er ook graag willen maar in België vind je bijna geen axolotls laat staan koperkleurige.

hans

Citaat van: Harry Dresens op januari 16, 2007, 05:30:57 PM
ik laat ze komen van salamanderland.at

Ik heb contact gehad met Günter en hij zal Maandag ook een aantal naar mij toe sturen. Ben benieuwd
hoe ze eruit zien. Heb je ook ervaring met die zwarte welke hij ook in zijn collectie heeft.
Heb jij ervaring of ken jij het middel Allopurinol?

Hein

 Hans,
Heb je de koperen Axolotl ontvangen??
Ben benieuwd
Gr. Hein

hans

kan van een kweker in het buitenland nu ook coper met rode ogen krijgen.
weet alleen niet hoe ik ze hier krijg maar daar is vast wel een oplossing voor.
Heb gevraagd voor wat foto's.
best wel grappig al die combinaties. Als we wereldwijd met zijn alle lekker gek met die kleuren doen hebben we over tien jaar paarse axo met witte stippen met blauwe ogen hahaha

kevin

HAhaha hoop niet dat het zo erg wordt als bij Luipaardgecko`s en Rode Rattenslangen  >:( ;)

hans

Dit zijn mijn koperen Axo's.
Had ze even in een kale bak dus een mooie gelegenheid even wat foto's te schieten.

Coen Deurloo

Erg mooie dieren Hans, ik hoop dat de kweek lukt! (heb ik geen twijfel over)

Salasander

Inderdaat mooie axolotls. Veel succes.