Nieuwe axolotl

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen.H

Nou die drie larfjes die ik heb (weet nog steeds niet wat het zijn) eten anders ook goed door.  :D
Ik zal straks nog eens wat foto's proberen te maken.

Ik ben ook benieuwd. Zodra er terug muggenlarven zijn krijgen ze die ook weer.

Niels D

Ik hou het lekker simpel bij een wormenkweek. Ik heb ze in een bak van ongeveer 70x30x40 zitten en ik haal er genoeg uit voor al mijn beesten inclusief enkele kikkersoorten. Lekker goedkoop en simpel. Ik lees overigens ook dat er goede resultaten worden behaald met steurpellets. Die zijn wat goedkoper gok ik.

Vergis je trouwens niet in de grootte van het voer. Dingen die te groot voor je kleine axolotl lijken blijken vaak opgevreten te worden met het grootste gemak. Ik heb hier dobro's, marmers en carnifex van rond de 3 cm en die voer ik al kleine piertjes.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Asfaloth

is het eigenlijk ook mogelijk om kleine stukjes gekookte ei te geven?
Vanwege de eiwit enzo?

Heb ik laatst eens opgevangen van iemand....

DannyS

Dat hoeft niet. Gewoon tubifex/rode mug en wormen. Daar zit alles wel zo'n beetje in.

angie

Citaat van: Jeroen.H op juni 15, 2012, 08:03:03 AM
Vooral de grootste is al enorm getriggerd op het pincet.
ooh pas maar op, mijn axo's vreten de pincet zelf bijna op...