Even mijn foto en film archief op de loop en het mooiste en aparte even sameng..

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevin

Een exlusieve foto op internet.
Betrapt en vastgelegd ;D

kevin

En zo hebben ze altijd ook echt iets te doen.
Lekker op zoek naar hun eten en eten wanneer ze maar willen.
Zonder dat het mijn water vervuilt en het houd de bodem ook een beetje luchtiger en voorkomt het iets van dichtslibben.

kevin

Nee er is geen diertje op de foto te vinden.
Maar hier kan ik ook al gewoon uren van genieten.

kevin

Maak er tegenwoordig echte kunstwerken van ;D
Soms ben ik een hele dag met het inrichten alleen al bezig :-X

stijnzeger

Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

kevin


kevin

Hier een nieuwere setup voor de sirenes ze zaten erg klein daarom heb ik zoveel mogelijk schuilplaatsen gecreeerd. Op moment zitten ze 4x zo groot ;)


kevin

Voor de Sirens mocht het water te slecht van kwaliteit ineens worden kunnen ze hiertussen kruipen en in leven blijven. Zonder nadelig effect mits je direct 80% van het water ververst.
Kijk iedere dag even of ze ertussen schuilen. Heb het 1x meegemaakt en had het totaal niet verwacht.
Dus hou altijd rekening voor iets onverwachts ;) En het ziet er ook mooi uit zo niet waar.

kevin

Langs die 2 grote plastic varen bladeren sijpelt smeltend ijswater omlaag wat de temperatuur laag houd.
Ben gestopt het zo te doen want wil me kamer was 3 graden en buiten 12 graden uiteindelijk.
Dus ik denken dat het buiten vroor dik inpakken naar buiten en tegen een muur van warmte aanlopen bij wijze van ineens :o
Goede manier van je bakken dus in de zomer te verkoelen op deze manier

kevin

Ik hou het even voor gezien het is meer dan ik had verwacht. En alle foto`s hele tijd verkleinen is ook al zoveel werk :-\
En zo kunnen jullie ook gewoon rustig genieten en normaal erop reageren:P


http://www.facebook.com/kevin.immers
Daar staat nog vele malen meer foto`s voor als je echt wil genieten.