Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Taricha granulosa

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels D

Mooi Jeroen, toch zeker als ze die korrels vreten. Die moet ik nu toch ook gaan proberen. Nu weet ik het helemaal zeker.

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl


bouffonne

wat een mooi filmpje/foto's ;D ;D ;D
Ze voelen zich al helemaal thuis in je nieuwe bak ;D ;D ;D
Ben eens benieuwd of er wat leuks uitkomt :D

Jeroen.S

Ik heb ze al een aantal dagen rond de 14, 16 graden zitten. Ik dacht dat ik geen vrouwen had. Ze zaten uren in implexus. Ik heb ook sperma zien rond dwarrelen.

sebas2000

Prachtige foto's Jeroen, mijn complimenten! De Taricha's zien er heel mooi uit zeg. Daar kun je trots op zijn. Hoeveel mannen en vrouwen heb je?

bouffonne

Echt supermooi om te zien.
Zetten de vrouwtjes ook de eieren af op planten?

Jeroen.S

Citaat van: sebas2000 op november 12, 2011, 05:01:39 PM
Prachtige foto's Jeroen, mijn complimenten! De Taricha's zien er heel mooi uit zeg. Daar kun je trots op zijn. Hoeveel mannen en vrouwen heb je?
Er werd mij gezegd 4.3.0 bij de aankoop , 2 dieren zijn nog jong dus dat is al vrij onbekend. Alle dieren waren vrij dun dus het geslacht is erg moeilijk te zien. Nu ik ze een paar keer wasmotten heb gevoerd lijkt de bouw van 2 vermoedelijke vrouwen naar voren te komen. Het dier wat onder het mannetje zit is er vermoedelijk een van..

bouffonne

Misschien zaten wel in de wasmotten cupido's verstopt.
Ik vind het prachtig om te zien.
Vooral het mannetje met zijn bekkie open....echt prachtig
Ik hoef geen tv...dit is veel mooie om naar te kijken ;D ;D ;D

Jeroen.S

#23
Citaat van: bouffonne op november 12, 2011, 05:02:47 PM
Echt supermooi om te zien.
Zetten de vrouwtjes ook de eieren af op planten?

Er zit genoeg waterpest in de bak. Maar ik zal voor de zekerheid nog wat makkelijk spul erbij doen. :)

Citaat van: bouffonne op november 12, 2011, 05:12:39 PM
Misschien zaten wel in de wasmotten cupido's verstopt.
Ik vind het prachtig om te zien.
Vooral het mannetje met zijn bekkie open....echt prachtig
Ik hoef geen tv...dit is veel mooie om naar te kijken ;D ;D ;D

Ik heb in totaal zeker een uur voor de bak gezeten. Wat een geweld. ;D

bouffonne

blijft dit soort aquatiel of alleen tijden het paar seizoen?

Jeroen.S

Over het algemeen zijn ze gewoon het hele jaar aquatiel te houden. Je kan ze wel wat land aanbieden waar ze misschien af en toe gebruik van maken. Je kan ze een beetje vergelijken met verrucosus.

bouffonne

Ik kan er maar niet genoeg van krijgen......zo mooi vind ik dit :D (maar wat ik tot nu toe hier op het forum ben tegengekomen vind ik allemaal mooi!!) :D :D
Ga nu definitief mijn slaapkamer als saliekamer inrichten,
Die is veel ruimer/groter, waar ik ook grotere stellingen kan opzetten.
Dan kan ik veel meer bakken plaatsen met salies/kikkers en padden

Maar Jeroen..... deze staat nu ook inmiddels op mijn verlanglijstje ;D ;D ;D

Jeroen.S

Dan hopen we beide op een gunstige uitkomst. ;D

Succes met je kamer Silvia! Ik had het zelfde idee maar mijn vriendin voelt er niet zoveel voor. ;D

Jeroen.S

Het is niet te geloven. Maar het mannetje heeft nou het andere vermoedelijke vrouwtje te pakken. :D
Het andere dier hangt nu al een hele tijd uit te puffen aan de filter.

bouffonne

Citaat van: Jeroen S op november 12, 2011, 06:24:34 PM
Het is niet te geloven. Maar het mannetje heeft nou het andere vermoedelijke vrouwtje te pakken. :D
Het andere dier hangt nu al een hele tijd uit te puffen aan de filter.

gauw weer een wasmot voeren!!!! ;D