Gewist account

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

robkeulers

Citaat van: Niels D op oktober 20, 2011, 12:41:55 PM
Ik ga onze "hackert" iig niet meer aandacht geven dan dat hij verdient en ik blijf gewoon dit forum gewoon lekker vullen met onzin! Jippie!  :P

Niels.. Ik weet niet hoe het kan, maar op deze profielfoto vind ik je er opeens 50% beter uitzien, of ligt dan aan.... ;)

Niels D

Ik kijk eerlijk gezegd ook liever naar jouw wederhelft, dus misschien een ideetje.  :-*
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Coen Deurloo

Ach jongens, stuur anders al die wederhelften maar naar mij, ik weet er wel raad mee! ;)

Niels D

Neem je haar dan gelijk uit winkelen?
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

shuronniemo

Citaat van: bouffonne op oktober 19, 2011, 05:32:32 PM
Citaat van: A34 op oktober 19, 2011, 03:35:02 PM
Heb je wel gewoon kunnen inloggen Niels?


Jeroen jij staat nu als A34 gast hier,
In mijn PB staan wel nog alle berichten van jou, maar ook onder A34 gast ik kan alleen geen pb naar je toe sturen ??? ??? ???

Klopt, ik had dit account gister verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Maar wegens wat problemen kunnen nieuwe leden geen bevestigingsmail meer krijgen. Hier wordt aan gewerkt. Ik ben nu ingelogd met een nog ouder account.

Alex Kenter

Bij mij staat alles in het engels...

shuronniemo

Ik heb het ook. Maar dan alleen wanneer ik niet ingelogd ben.

robkeulers

Als je ingelogd bent kun je de taal bij instellingen aanpassen.

we (lees: Coen) zijn druk bezig om te zorgen dat weer normaal geregistreerd kan worden, en we krijgen gelukkig hulp op de site te hernieuwen (Ik zeg niet wie, maar dank je wel Martin!)

Coen Deurloo

Zo af en toe moet ik de forumtaal op engels zetten om een aantal dingen aan te passen in het beheergedeelte, dit is meestal niet langer dan een minuutje.