10-12-2011 Terraristika Hamm

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alphamale

Als ik het goed gelezen heb vindt deze beurs plaats op zaterdag 10 december 2011. Ik wil hier heel graag heen, omdat het mogelijk is dat T.cf.kweichowensis wordt aangeboden door Tropenparadies en ik sowieso Hamm een keer wil meemaken. Gaan er meer mensen mee?

De beurs in Houten is op zondag 11 december 2011, dus degenen die niet kunnen kiezen hoeven niet te kiezen.  :)

naeff002

De dieren van tropenparadies zagen er slecht uit afgelopen weekend.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Erwin Bakker

@ Niels: Afgelopen keer was je budget kikker er ook te koop voor 35 euro.

alphamale

Dan hoop ik dat hij er in december ook is. Jammer dat de dieren van Tropenparadies er slecht uitzagen. Ze hebben namelijk veel beesten zitten en dat betekent dat de kans groot is dat er een hoop het loodje leggen. Ik had al van diverse mensen goede verhalen gehoord, maar dat is nu verleden tijd begrijp ik. Jammer.

Kenny

Citaat van: Niels D op september 13, 2011, 04:57:53 PM
Ik had al van diverse mensen goede verhalen gehoord, maar dat is nu verleden tijd begrijp ik. Jammer.

Goede verhalen over tp !?  ;D ;D ;D nou... van mensen die met hem handelen misschien  ::)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alphamale

Enkele reptielenhouders zijn er wel te spreken over, maar dat zegt voor ons salamandergeekjes helemaal niets.

alphamale

Zagen die budgett kikkers er wel fatsoenlijk uit, of was dat ook om te janken?

Erwin Bakker

Heb ze niet staan keuren. Was niet bij het Tropen gebeuren, maar bij een Franse winkel.

Kenny

Citaat van: Erwin Bakker op september 13, 2011, 06:43:53 PM
Heb ze niet staan keuren. Was niet bij het Tropen gebeuren, maar bij een Franse winkel.

La ferme tropical waarschijnlijk

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alphamale

Kan kloppen, want die had ze op de stocklist staan. Volgens de site doen ze die weg voor 50, maar op zo'n beurs zullen ze misschien wel gunstigere prijzen hebben. Bedankt voor de tip Erwin!

Erwin Bakker


Niels D

Mocht iemand naar Hamm willen, dan is het een optie met ons mee te rijden. We vertrekken vanaf Breda. We hebben 2 plaatsen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

dimitri J

Kan zijn dat ik ook naar Hamm ga dit najaar, kvertrek met m'n eigen auto, aangezien het vanaf mij al niet meer zo ver rijden is. Kzal je wat laten weten, Niels ;)

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

ANDRÉ-ARTHUR

ik kijk effe of ik vrij ben ..Als er dan nog plaats is rij ik graag mee :)..(ik kom vanaf Dordrecht)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton