tijgers en gammarus

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monique

ik gooide wat gammarus in het water en ik had vier wilde tijgers! dat het bleef drijven was geen probleem. ze gingen er actief naar op zoek. ook het kleine mannetje at er goed van. ook een spierinkje gaat er goed in.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Derk

Monique,

Deze dieren kregen in de dierenwinkel waar ik ze voor Harry vandaan gehaald heb, vooral mosselvlees te eten. Ik vond het wat eenzijdig en heb ze, zolang ik ze hier gehad heb, aan de wormen proberen te krijgen. Misschien zijn ze hun tijd in de winkel niet vergeten :P
Derk Oorburg

Cynops, Tylototriton, Ambystoma, Paramesotriton, Taricha

alphamale

Dat ga ik ook eens proberen. Mijn tijgers zitten nu echter op het land en gaan eind maart of april aquatiel. Weer eens wat anders.

Monique

CiteerMonique,

Deze dieren kregen in de dierenwinkel waar ik ze voor Harry vandaan gehaald heb, vooral mosselvlees te eten. Ik vond het wat eenzijdig en heb ze, zolang ik ze hier gehad heb, aan de wormen proberen te krijgen. Misschien zijn ze hun tijd in de winkel niet vergeten
Ja wie weet Derk!  ;D Ze eten nu best wel veel soorten voer: wormen, (ook de gekweekte), een klont tubifex of wat muggenlarven, wasmotlarve van de pincet, kleine stukjes runderhart, gammarus dus en spiering. De spiering snij ik door de midden. Spiering is trouwens ook een big hit bij de para's de tylo's en de axo's. Dan maak ik kleinere stukjes. Wordt naar binnen geslokt.

CiteerDat ga ik ook eens proberen. Mijn tijgers zitten nu echter op het land en gaan eind maart of april aquatiel. Weer eens wat anders.
geplaatst op: Gisteren om 11:11:57 Geplaatst door: Derk 
Ga je ze dan ook een koude periode geven rond die tijd?
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

alphamale

Citaat van: Monique op augustus 18, 2011, 07:24:36 AM

Ga je ze dan ook een koude periode geven rond die tijd?

Dat wil ik wel gaan proberen. Onze dieren zijn groot genoeg, dus ik ben benieuwd of we getrakteerd gaan worden op wat actie. Een cd'tje met Barry White op en een kaarsje erbij.... ;)