Houten 05-06-2011

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Patrick dk

@ Danny

In die grote hal , bijna tegen de buitenmuur aan , was er trouwens wel iemand die een 40/50 bombina orientalis nakweekdiertjes van 2011 had zitten
C orientalis

alphamale

Die hebben wij gemist. We hebben wel dieren gezien, die werden aangeboden als orientalis NK, maar het zou ons niet verbazen als het variegata was.

naeff002

ik heb die 40/50 nakweek diertjes ook gezien maar dat was de bruine vorm en niet de groene waar Danny naar opzoek is
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Patrick dk

Hey Niels , het zou kunnen zijn dat we dezelfde bedoelen , mijn paddenkennis is niet zo bijzonder groot , maar er stond nl b orientalis bij . Het waren iig erg kleine diertjes. ;)
C orientalis

andrizay

Ik was ook aanwezig in Houten ik vond het dit jaar wel meevallen(positief) qua salamanderaanbod..Ik heb Sirene Intermedia,Ambystoma Tigrinum,Ambystoma Opacum,Ambystoma Mexicanum,Taricha Granulosa en Cynops Phyrrogaster (heb ik 2.2 van gekocht)..En ik ben de trotse eigenaar van plusminus 50 garnalen(Japonica's)ik was van plan ze bij mijn A.Mexicanums te plaatsen maar ik heb toch besloten om de garnaaltjes in mijn gezelschapbak vol met guppies te plaatsen..

alphamale

Citaat van: Patrick dk op juni 06, 2011, 11:55:24 AM
Hey Niels , het zou kunnen zijn dat we dezelfde bedoelen , mijn paddenkennis is niet zo bijzonder groot , maar er stond nl b orientalis bij . Het waren iig erg kleine diertjes. ;)

Degenen, die ik gezien heb, waren niet voorzien van een naamkaartje o.i.d.. Het waren er ook maar een stuk of 5. Waar had je die Necturus maculosus gezien, want ik heb enkel Siren gezien.

Patrick dk

Ja het zal dan wel siren intermedia geweest zijn , ze stonden in dezelfde rij als de stand van Anura . Dieren zaten iig in een klein vies laagje water.
C orientalis

DannyS

Dan hebben we het over dezelfde :D Dat water was inderdaad smerig.

alphamale

De winkelier had er volgens mij wat van zijn koffie in gemorst..

Patrick dk

Ze zaten idd onder erbamelijke omstandigheden , zo zag ik ook ergens een aquariumpje axolotls waar zo goed als geen kieuwen en vingers en teentjes meer aan zaten. >:( maar waar ik mijn axo's heb gekocht , daar zaten de diertjes netjes apart , helemaal gaaf en gevulde buiken , waarschijnlijk ook een hobbyist .
C orientalis

sannie

en gaan de mensen ook nog een mooie post maken met van die plaatjes van hun nieuwe aanwinsten? ^^ (hint)

Patrick dk

Ja , ik was er al mee bezig , maar ik ga morgen even bij daglicht in de tuin een nieuwe poging wagen , ze moeten natuurlijk wel netjes op de kiek  ;D
C orientalis

alphamale

Ik heb enkel wat bonenkevers, wat bromelia's (oid) en zo'n holle kurkstam gekocht. Kimmy wilde uiteraard een beest of 205 kopen, maar met behulp van Danny heb ik dat kunnen voorkomen.

Ben benieuwd naar je beesten Patrick.  ;)

Patrick dk

Ik heb ook nog een andere aankoop gedaan nl 10 vuurgarnaaltjes , heb ze bij m´n orientalis gezet , maar zie er nu geen een meer ... ???
C orientalis

andrizay

Citaat van: Patrick dk op juni 06, 2011, 07:32:52 PM
Ik heb ook nog een andere aankoop gedaan nl 10 vuurgarnaaltjes , heb ze bij m´n orientalis gezet , maar zie er nu geen een meer ... ???

Ik heb 50 japonicas in mijn guppenbak zitten en ik zie er welgeteld maar 5 ???