mini koelkast voor rode mug

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Op koningennedag kocht ik een minikoelkastje (weinig stroomverbruik) waar ik mijn rode mug in bewaar, om te zorgen dat ze koel blijven en niet uitdrogen en om te voorkomen, dat ik straks niet ook naar John williams moet :D
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

DannyS

Zo een heb ik ook!
Ze werken perfect!

sannie

zo 1 wil ik ook! ze zijn wel schattig :P

naeff002

ik heb er ook 1, maar gebruik hem niet meer omdat ik hem toch wat onhandig vond.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

sannie

hoezo onhandig dan als ik vragen mag naeff?
te klein ofzo?

naeff002

Te klein, te vochtig en de temperatuur is niet te regelen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

alphamale

Hij ziet er zelfs leuk uit. Ik bewaar alles tussen de vleeswaren.

Harry

De krant inderdaad niet te nat maken
en de temperatuur ligt net iets boven het vriespunt waardoor ze goed blijven
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

sannie

als de temp niet te regelen is is het al niet echt wat voor mijn wormenkweek ofzo. en verder het ik geen levend voer wat in de koelkast moet dat zwemt in mijn mans aquarium nog rond.
en mijn wormenkweek doet het verder prima in mijn bijkeuken op de plank met een graad of 20 overdag en 15 en lager in de nacht dus dat scheelt weer.
maar het is wel een goed iets als je veel meer salamanders dan mij zou hebben die meer soorten voedsel eten die gekoeld moeten worden natuurlijk.
als het te warm word gaan mijn bakken ook mijn eigen koelkast wel in :P zo blij dat ik de vrouw des huizes ben XD

joost.v.wijk

Ik voer maar weinig keren rode mug, en als ik het in huis haal, spoel ik het eerst goed, waarna ik direct alles opvoer. Mede omdat ik ze niet voor langere tijd goed kan houden, zoals tubifex.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alibombali

Citaat van: Harry Dresens op mei 17, 2011, 02:38:37 PM
dat ik straks niet ook naar John williams moet :D
Dat zijn GEEN leuke grappen!!! ;) ;) ;)

sannie

ik heb de bevroren variant van rode mug in huis en dit word goed verslonden door mijn axo's dus levend voer halen is dan niet van toepassing ook naast mijn regenwormpjes dan.
stel ik heb ooit eieren (denk nog steeds allemaal vrouwen te hebben dus zal wel niet) en ga dit opkweken dan is het andere koek maar mijn artemia schaal is dan al in huis en de rest is zo gehaald dan.^^
en is mijn man het er niet mee eens dreig ik wel zijn visjes op te voeren aan mijn monstertjes XD