vivariumbeurs

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monique

Alex ik ben hartstikke jaloers! Ik vind die tijgers zo mooi! Het zou geweldig zijn als je nakweek krijgt. Dan mag je mij echt op de lijst zetten  ;D.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

alibombali

Wat ik van W. begreep is dat hij een aantal jaren geleden larven heeft geimporteerd die hij heeft groot gebracht en daar nu al een aantal jaar mee kweekt ...met een zeer aannemelijk verhaal over de wijze waarop. Inclusief een aantal dingetjes waaruit ik opmaakte dat het een persoon is met een behoorlijke kweek kennis...

enne....Monique....je staat erop... ;D ;D

robkeulers

#17
Da's waar, het is geen domoor. hij heeft behoorlijke kennis van zaken, ook zeker kweekkennis.

Deze persoon heeft me echter een paar maanden geleden verteld wat hij dit jaar ging importeren. Diaboli zat daar ook tussen. (even een aanvulling, dit heeft hij me trouwens in Gersfeld verteld bij een goede pot gerstenat, zo kom je nog eens wat te weten  :D )

Harry

Alex mooie dieren zijn het. En laat je feestje niet bederven door twijfels of het wel of geen nakweek is.
Het zijn gewoon mooie beesten. En als ze van een gersfeldganger komen heb je ze wel van een serieus adres.

Het liefst hebben we allemaal nakweek dieren, maar soms is het ook goed dat dieren die in de handel worden aangeboden gekocht worden om er vervolgens goed mee te kweken, zodat de handel daarna niet meer lucratief is. dan doe je ook goed werk. Dus zorg dat je er volgend jaar mee kweekt!
Ik houd me zeker aanbevolen voor larven
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan