Onze baby's zijn er!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

A34

Hij is er ongewoonlijk vroeg bij.. Misschien een aparte bloedlijn te pakken.

DannyS

Het ziet er uit als een normaal mannetje. Hoe langer je naar zo'n cloaca gaat kijken hoe gekker het er uit gaat zien :D

Alioth

Ben blij dat jullie ook vinden dat het er "normaal" uitziet  ;D. "Normaal", want ik vind het zelf ook een heel gek gezicht, zo'n cloaca en ik voelde me best vreemd toen ik heel de tijd foto's zat te nemen van zijn intieme delen :D.
Soms vind ik zelfs dat hij vrij seksueel gedrag vertoont, maar daar ben ik niet zeer van (het zijn mijn eerste axolotls, dus ik ken het gedrag niet goed). Hij duwt altijd met zijn neus tegen de cloaca van Ningyo, de andere axolotl. En echt altijd daar, en hij blijft er dan de hele tijd duwtjes tegen geven tot Ningyo het beu wordt en wegzwemt.
Pachua is nu zo'n 12cm en Ningyo 11 cm.

sannie

hij is er inderdaad dan vroeg bij :P
en ja dat roze was meer waar het mij om ging maar dus toch gezichts bedrog ^^
mooie axolotls hoor!

alphamale

Ach, bij mensen is de één er vroeger bij dan de andere. Sommige mannen worden volgens mij in de "parate houding" geboren....

joost.v.wijk

Citaat van: Niels D op maart 10, 2011, 03:53:19 PM
Ach, bij mensen is de één er vroeger bij dan de andere. Sommige mannen worden volgens mij in de "parate houding" geboren....

HAH! Ga je er daarom vanuit dat je de alphamale bent? Ik vroeg me al af waar het vandaan kwam!  ;D ;D ;D
(ps: verder niet teveel van je blootgeven Niels  ;))


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Alioth

 ::) Ben ik blij dat ik lesbisch ben.

alphamale

Nee Joost, ik refereerde niet naar mijzelf, hoewel ik volgens mij direct na mijn geboorte wel de zuster in haar billen kneep  ;)

Alphamale is overigens de naam van de band en niet mijn bijnaam.

Morrison

Ik heb hier ook zo'n 'jong volwassen' mannetje. Mooi is dat. Toen ik dacht alleen maar vrouwtjes te hebben heb ik een aantal gekocht in de hoop dat het mannetjes zijn. Nu heb ik nog maar 1 dame.