Buglijst Caudata.nl

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy van Grunsven

Inderdaad nu hoef ik niet meer in te loggen als ik het forum op ga.

Groet Roy

petro pees

Hoi,
Als ik op de site kom ben ik al ingelogd,maar rechtsboven sta ik dan als gast.
Om daar weer met mijn naam te komen zodat een ieder weet dat ik op de site
ben moet ik mezelf telkens uit en inloggen.Namen als Rob,Roy of Jeffry staan
er wel als ingelogd,maar blijken als mijn naam er staat niet ingelogd te zijn.
Petro
Tylototriton Shanjing

petro pees

Ps, ikben de enigste niet,Peter Zuidema staat niet aangegeven maar blijkt nu wel online.
Petro
Tylototriton Shanjing

Coen Deurloo

Bedankt voor het aankaarten. De lijst van mensen is inderdaad een raadsel in sommige opzichten. de reden waarom namen soms nog blijven staan is omdat het systeem je een bepaalde tijd als actief laat staan, ook al ben je niet meer op de site aan het rondkijken.

petro pees

het is nog niet eens zozeer dat mensen blijven staan als ingelogd maar vooral het
feit dat er leden op de site zijn die als gast staan aangegeven.
Voor mezelf heb ik dat nu opgelost,ik log me vanaf nu telkens opnieuw in.Mischien
niet het handigst maar wel doeltreffend.
Petro
Tylototriton Shanjing

Coen Deurloo

Petro, waarom al die moeite? Als ik jou was zou ik gewoon ingelogd blijven, het lijkt me overbodig om steeds uit en in te loggen, met het enige doel dat je op een lijstje staat.

Als ik op mijn werk de site bezoek, sta ik ook niet op het lijstje tenzij ik opnieuw inlog. Dit zou dus betekenen dat het per computer kijkt. Werk je misschien op meerdere computers?

petro pees

ik vind het prettig om te zien wie er op de site is endaarom dus ook als men ziet dat ik er op ben
1 van de aantrekkelijke dingen van deze site is,dat daar een mogelijkheid voor is(was)
petro
Tylototriton Shanjing

rob

Nou Petro, dan verziek ik je feestje behoorlijk!

ik heb mijn pc altijd aan, en de caudata site staat eigenlijk altijd geopend, maar dat betekent zeker niet dat ik er altijd ben (al check ik de site minstens 5x per dag whahahah)

Coen Deurloo

Ik denk dat het verstandiger is om dat lijstje als een leuk extraatje te zien, dan als een essentieel onderdeel van de site.

We hebben geen chat functionaliteit geintegreerd op de site, en ik vind dit persoonlijk ook niet nodig, de meeste mensen hebben immers MSN Messenger om direct met elkaar te kletsen. Eigenlijk heb je er dus niets aan dat je weet wie er op de site is, behalve dat je eventueel kan verwachten dat iemand uit dat lijstje misschien een reactie op het forum gaat plaatsen.

petro pees

Ik kan maar twee dingen te zeggen; :(ik heb verteld wat er niet klopte op
de site en heb er niet zoveel moeite mee dat het zo is,ook al kom ik mis-
chien zo over. :D
En dan heb ik nog een vraag maar die staat bij voeding,mischien weet
die meneer die mijn feestje heeft verpest daar antwoord op?
Petro
Tylototriton Shanjing