spinnen voeren aan de tijgers?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alphamale

Ik ben nu ineens onder de indruk van mijn vuurbuikpadjes. Vandaag heeft er één een kruisspin op, die maar net in zijn mond paste. Die beesten zijn gek op kruisspinnen en weten ze zonder problemen te verorberen en dat voor die kleine rakkers.

Steven DC

Citaat van: petro pees op september 30, 2010, 08:35:47 PM
Klopt ook wel,de kruisspin heeft buiten dat hij kan bijten(net als veel andere spinnen :D) Een extra vervelend puntje en dat is het feit dat ie aan zijn pootjes weerhaakjes heeft.
Is daardoor helemaal niet aantrekkelijk voor reptielen
Petro


Geldt niet voor alle reptielen hoor Petro. Ik probeerde m'n baardagamen vooral seizoensgericht te voederen. September waren dus vooral spinnen en met hoofdzaak van die dikke vette kruisspinnen. M'n baardjes waren er dol op!

petro pees

Uitzonderingen bevestigen de regel,kijk maar naar de padjes van alphamale.

Geldt niet voor alle reptielen hoor Petro. Ik probeerde m'n baardagamen vooral seizoensgericht te voederen. September waren dus vooral spinnen en met hoofdzaak van die dikke vette kruisspinnen. M'n baardjes waren er dol op!

 

Tylototriton Shanjing

StijnH

Net nog zo'n joekel in de gang, geprobeert aan mijn padden te voeren maar de spin was ze net te snel af  :D lollig gezicht al die padjes meteen eropaf  :)
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus