Forum volgen vanaf je bureaublad.

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven DC

Ik heb enkele dagen Windows Vista geprobeerd en was aangenaam verrast  door de sidebar die je daar op je bureaublad kan plaatsen. Nu ben ik weer overgeschakeld naar XP en ben te weten gekomen dat deze sidebar ook geïnstalleerd kan worden op XP. Met deze sidebar kan je rss berichten waarop je je abonneert volgen vanop je bureaublad. Ik heb me geabonneerd op het forum.
Zo ziet m'n bureaublad eruit:

Rechts is de sidebar. (Ik heb de rss feed met rood omkaderd en een pijltje gezet):



Ikzelf vind dit een leuk weetje :)

Steven DC

weer even afwachten. Nu lijkt hij plots niet meer te updaten...  ???

Kenny

Zo, ik werk al heeeeeel lang met vista maar die feeds wist ik niets van, ff ingesteld  ;) thanks.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Steven DC

#3
Citaat van: Kenny op juni 30, 2010, 07:13:05 PM
Zo, ik werk al heeeeeel lang met vista maar die feeds wist ik niets van, ff ingesteld  ;) thanks.

Nu ben ik wel benieuwd of hij bij jou up to date blijft. Hier lijkt het vast te zitten momenteel...

edit: moest de instelling voor de updates nog veranderen. Hij ging z'n feeds maar dagelijks updaten. Heb het op 15min gezet dus zou nu wel goed moeten komen...

Kenny

Citaat van: Steven De Craene op juni 30, 2010, 07:17:32 PM
edit: moest de instelling voor de updates nog veranderen. Hij ging z'n feeds maar dagelijks updaten. Heb het op 15min gezet dus zou nu wel goed moeten komen...

Aha, goed dat je het zegt! Snel aangepast, lijkt te werken ja. Handig!
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Steven DC


Steven DC

Mensen met Vista kunnen het gewoon openen. Mensen met XP moet de sidebar even downloaden en installeren. Op volgende link kan je deze downloaden en er staat ineens bij hoe je het juist moet installeren en het op Nederlands zetten.
http://computertotaal.nl/article/7171/de-vista-sidebar-in-windows-xp.html  :-*