Terraristika Hamm 05/06/2010

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny

5 juni is het weer beurs te Hamm.
Wie gaat?
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Marielle

Ik :) alweer :P

Ben nog steeds opzoek naar een C. p. sasayamae man, aangezien mijn vorige mannetje dood is gegaan. Dus ik zit met 2 vrouwen. Tevens ben ik nog opzoek naar een aantal volwassen C. orientalis voor een vriend van mij. Mocht deze niet te duur zijn dan neem ik er een paar mee. Schiet me net te binnen dat ik ook nog een landbak leeg heb staan, dus misschien laat ik me wel verleiden voor een Ambystoma soort.

naeff002

#2
De laatste keer dat ik er was heb ik niet heel salamanders hier gezien. Wel een paar kaiseri's maar die vond ik toen te duur. Had er eigenlijk wel een paar moeten aanschaffen omdat ze toen nog niet in cites bijlage I zaten.
Verder had ik er alleen axo's gezien in alle kleuren en aan 1 tafel een paar salamandra soorten.

Ik ga dit keer niet. Ik moet die dag werken vroeg in de avond en kan niet vrij nemen. Als ik het wel kon ging ik met lacerta naar een natuurgebied in Nederland op zoek naar dieren in dat gebied. We zouden naar het Heidegebied gaan dat ligt bij Speuld en heet het Speulderveld.

Ga trouwens wel 6 juni naar Houten

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus