Niet nieuw, toch nog even voorstellen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alathariel

Ik zit hier al sinds september 2009, maar had dit forumonderdeel blijkbaar helemaal over het hoofd gezien! :o  Dus nu nog maar even verlaat voorstellen dan, wel zo leuk ;) .

Ik ben Ellen, ben 22 jaar (nog eventjes, ben jarig in april), en ik woon samen met mijn vriend in Nieuw-Lekkerland (in de buurt van Dordrecht en Rotterdam). Ik studeer Bos- en Natuurbeheer in Houten, ben derdejaars. Na mijn afstuderen hoop ik een baan te kunnen krijgen als boswachter.
Mijn hobby's zijn paardrijden, duiken, scouting, fotografie (ik heb ook Fotografie gestudeerd, maar als beroep leek het me toch een stuk minder dan als hobby), dieren, natuur en muziek luisteren en films kijken.

In de zomer van 2008 heb ik een axolotl gekocht, hij/zij heet Sam. Ik zat eerst op een reptielenforum waar ik al mijn vragen stelde in het amfibieƫn gedeelte, maar na een tijdje gaf iemand daar een link naar dit forum en ben ik hierheen gekomen. Hier bleek een stuk meer kennis te zitten, wat ook wel logisch is, aangezien reptielen en amfibieƫn iets heel anders zijn. Ik bleek ook vanalles fout/minder goed te doen, maar heb inmiddels al een hoop verbeterd en ben daar ook nog steeds mee bezig :) . Ik ben dan ook erg blij met alle hulp en tips en antwoorden hier. Sinds een week heb ik ook een legsel eitjes in huis, ik denk dat het er een stuk of 50/60 zijn, en ik ben heel benieuwd of ik ze levend kan houden en groot kan krijgen.
Verder heb ik qua huisdieren al jaren ratten, dat zijn ook wel mijn favoriete huisdieren denk ik, ideaal in alle opzichten. Momenteel heb ik er 8. Ik ben ook actief op allerlei rattenfora en heb er inmiddels ook wel aardig wat kennis over :) .

Axolotls vind ik in elk geval geweldig, wie weet komt/komen er ooit ook nog wel andere salamanders, maar eerst maar eens meer kennis. En een groter huis :D . Het is nu goed vol met een grote rattenkooi, een aquarium en een bakje met larven en eitjes ;D .