19-06-2010 Huiskamerbijeenkomst te Tremelo (België, bij Heinz Keller)

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kenny

Citaat van: Hugo op juni 18, 2010, 05:00:57 PM
Ok, ik neem ook een gatensteen mee.

Citaat van: Danny Stammers op juni 18, 2010, 04:58:17 PM
Ik heb zojuist vervoer geregeld, dus ik ben definitief aanwezig.
Kenny, kan je voor mij een pot vliegen meenemen?
Nog iemand een gatensteen over?

Oeps, dat was ik dus. Huug was nog aangemeld.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

joost.v.wijk

Ik heb het helaas niet voor elkaar gekregen om vervoer te regelen. Ik wens ieder die wel heen gaat een hele fijne dag.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

David en Sofie

Moest er iemand een startportie van die tropische witte pissebedden hebben, zou dat leuk zijn.
Ik heb mijn kweek niet genoeg in de gaten gehouden en is om zeep gegaan ... alles uitgedroogd.

DannyS

Zo'n uurtje weer thuis. Was erg gezellig en het weer werkte grotendeels mee. Heinz woont werkelijk prachtig, om jaloers op te worden. De mensen die er niet waren hebben echt iets gemist! Zeker nu ik gehoord heb dan Nederland - Japan een waardeloze wedstrijd was.
De salamanders zaten er prachtig bij en we werden verwend met de Belgische gastvrijheid. Ik was zo dom om mijn fototoestel thuis te laten, dus ik heb mezelf een paar keer tegen de kop geslagen, dom dom dom. Ook als plantenliefhebber keek ik mijn ogen uit.
Jullie lezen het alweer: het was weer een geweldige dag. Was je er niet (zonder goede reden), eerst flink schamen en volgende bijeenkomst gewoon komen.

Steven DC

Was inderdaad erg gezellig. Ik wist uit het verleden dat Heinz z'n tuin prachtig is. Elk plantje heeft er z'n doel. Ik, als plantenleek, moest dus telkens afvragen of dat plantje dat aan m'n schoenzool hing onkruid was of niet...

Leuk om zoveel mensen eens in real-life te zien, het schept toch een vollediger beeld dan dat je hier op het forum kan zien.

Dirk VDH

Ik kan alleen maar bevestigen dat het bezoek bij Heinz een enorme prachtige ervaring was.  Leuk ook eens wat mensen in levende lijve te ontmoeten.  Het zijn leerrijke momenten.

Heinz, proficiat:  Een stukje zeldzame natuur, met liefde onderhouden en beheert in je omgeving van je hele woonst!!!

Dirk.

bart

ja was echt super om jaloers op te zijn
en nu nog wachten op de foto's he
grtz

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

Dat zijn hele mooie dieren. Als het een keer in de buurt is dan ga ik toch ook eens naar een huiskamerbijeenkomst.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

StijnH

Jullie hadden het goed voor elkaar daar zo te zien :) En echt hele mooie beestjes! Zijn er nog foto's gemaakt van een aantal bakken?? 
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Steven DC

Kenny waar heb je die vuursalamanders gezien?? Damn die heb ik gemist... :(

Kenny

Citaat van: Steven De Craene op juni 20, 2010, 05:30:48 PM
Kenny waar heb je die vuursalamanders gezien?? Damn die heb ik gemist... :(

In hun bakkies buiten  ;D in de middengang van z'n buitenopstelling.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Roel

Was voor mij de eerste keer dat ik op een dergelijke dag niet hoefde te werken.
Werkelijk een hele fijne dag gehad.
Veel moois gezien.
Heinz en familie hartelijk bedankt voor de gastvrije onthaal.
Allen tot ziens in september bij de landdag.

Hugo

Ik heb genoten van het leuke gezelschap, de gastvrijheid en de mooie tuin en beestjes van Heinz!
Hier wat foto's die ik heb genomen, niet de beste pics, maar tenminste iets! :D

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus