20-03-2010 Alg. Ledenvergadering + ruilbeurs Te Elsloo (Limburg) bij Rob

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

robkeulers

We zijn welkom bij Anneke Velderman voor de algemene ledenvergadering en aansluitend een ruilbeurs.

Wanneer: 20-03-2010
Wat: Vergadering en Ruilbeurs
Waar: Elsloo (Limburg)
Welk tijdstip: vanaf 13.00 uur



robkeulers

Helaas heeft Anneke moeten afzeggen, waardoor we nu zonder locatie zitten voor de bijeenkomst van 20 maart aanstaande.

Wie wil zich op korte termijn aanbieden als gastheer voor de bijeenkomst van de 20e?

Jef Janssens


DannyS

Maakt toch niet uit? Het was vorige keer erg gezellig :D
en zó ver ligt Turnhout niet van Eindhoven af... valt best wel mee.

robkeulers

Het zou ook bij mij kunnen, maar ik denk dat nog niet alles helemaal af is dan qua salamanderbakken. Bijkomend handicap is dat ik wel erg uit de richting woon voor de meesten (Elsloo, 20 km ten noorden van Maastricht). Maar goed, is het niet nu, dan moeten jullie ergens volgend jaar verplicht afzakken naar het zuiden ;D

zijn er nog meer opties om uit te kiezen?

Hugo

Eventueel kan het ook hier in Haaksbergen.
Ik verwacht alleen wel dat er niet zoveel te zien zal zijn als bij Jef of Rob...


joost.v.wijk



C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

In overleg met onze voorzitter Willem Calten Houwing is besloten om de vergadering bij mij plaats te laten vinden. Bij Jef zijn we laatst nog geweest, en bij Joost komen we dit jaar ook nog. Helaas ligt Elsloo niet direct in het centrum van het land, maar ik beloof elke held die afzakt naar het zuiden een lekker stuk Limburgse vlaai naar keuze (hoe stereotyp kun je zijn he? haha)


Wanneer: 20 maart
waar: Elsloo (limburg)
Tijdstip: vanaf 13.00 uur

Laat het even wetan als je komt, dan weet ik ongeveer hoeveel stoelen ik moet lenen :)

DannyS

#8
Zet de appelkruimel maar alvast klaar :D Ik kom zeker.

Hugo

Is Zwitserse room een optie?
Kans is dan redelijk dat ik er ben... ;D

robkeulers

Zwitserse room? Hugo!! sjongejonge, dat is net als vloeken in de kerk! zwitserse room op limburgse vlaai, er zijn mensen voor minder gelynched hier hoor...

Hugo

Tering jantje, excuus!
Die vlaai verkopen ze toch echt hier in de zogeheten "limburgse vlaaienshop"!
Cultureelmisverstandje, ik had het kunnen weten toen ik het woordje "zwitserse" schreef, ik neem het terug!
Heb jezelf een suggestie?

robkeulers

appelekauwe sjlaagroum (abrikozen met slagroom
greumele pudding (kruimel-pudding)
krwoäsjele met sjoem (kruisbessen met opgeklopt eiwitschuim)
proemevlaai (pruimen)
Keesjevlaai (kersen)

etc etc etc

Ik zou zeggen, kom gewoon langs en ik laat je van alle smaken wat proeven :)

Misschien valt er trouwens iets te carpoolen voor de mensen boven de rivieren? Laat even hier op het forum, per PB of per mail (rob@salamanders.nl) en we kijken wat er te combineren valt. Het zou leuk zijn als er wat bezetting was, ondanks de afstand. 


Gerrit Krips

Natuurlijk, vlaaien, maar over het belangrijkste heb ik nog niets gelezen : Kasteel Elsloo Amber-bier...

robkeulers

#14
:)
Ok ok ok...

Voor de liefhebber ook nog een serie speciaalbiertjes uit de brouwerij uit de gemeente Stein, voor en voor Gerrit een amber Elsloo, (ook gebrouwen in Stein trouwens).

http://www.brouwerijdefontein.nl/index.php?option=com_content&view=category&id=13:bieren&Itemid=162&layout=default