Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Wederom op TV

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roel

Zag net bij de reclame op TV dat Alex herhaald gaat worden.
Woensdag as kunnen we wederom gaan genieten van de Salaman des vaderland.
Het is toch wel erg bedenkelijk gesteld met ons omroepbestel dat ze zelfs in de winter onze Alex gaan herhalen omdat ze niets anders hebben om uit te zenden. ;)

Jari B

Ik ga weer kijken.
Op welke tv zender komt het trouwens?

Hugo

Dat wordt dus weer een recorddag qua bezoekers voor de site! :D
Misschien moeten we alvast een soort welkomstekts plaatsen op de voorzijde met instructies om lid te worden van de vereniging. :P

Als bonus mogen de nieuwe leden dan komen kijken bij Lexy in de schuur.... :D en een handtekening natuurlijk van onze hoofdrolspeler! ;D Goed plan?!  ;D (lijkt me prima offer voor de vereniging, toch, beroemdheid?)


Coen Deurloo

Helaas presenteert Alex alleen z'n eigen site, super spontaan momentje is dat ook ;)

alibombali

Haaa...salamandervrienden...leuk voor ieder die van onze beestjes houden, maar vergeet niet dat ik 50 minuten lang door de gehaktmolen word gehaald, uitgekauwd, uitgespuugd en publiekelijk aan de schandpaal word genageld (niet dat ik dat niet verdien) dus vergeef mij mijn verminderde enthousiasme  ..

Rowan Willemsen

#5
Zag het inderdaad ook voorbij komen op RTL 4.
Lijkt me dat het op die zender komt ( soms maken ze namelijk ook reclame voor RTL zenders algemeen )
maar ik dacht as. Dinsdag maar goed dat is zo na te checken.

En ik vond nu al dat er behoorlijk negatieve beelden voorbij komen...
Maar dat is tv, ik heb er ook ervaring mee, hoor jij het ook nog steeds van mensen, dat ze erover beginnen?
Anders komt het de volgende weken waarschijnlijk helaas nogmaals, als je zelf al zegt dat het drama is hoe ze het overbrengen.

Positief was wel dat ik een aantal mooie exemplaren van sala's ook voorbij zag komen dus dat was zeker de moeite waard om de uitzending te bekijken. ( wat ik overigens al eerder probeerde te zoeken op internet de uitzending, maar nergens kon vinden )

StijnH

Wat een marteling voor alex!
toch ga ik net als vorig jaar weer kijken  ::)  ;D
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

petro pees

#7
Toch is het eigenlijk allemaal achterhaalt.Althans,de bakken in de schuur.
Het is natuurlijk leuk om op je gat te zitten en het geheel aan je voorbij te laten gaan.
Maar ik denk dat je er meer aan heb(en aan paar leuke uurtjes)als je langsgaat en de
juweeltjes van bakken te gaan bekijken die er nu staan.
En Alex alle nadelen hebben ook weer voordelen,dus dat die laatsten dan ook naar
"voren"mogen komen.
Zelf ga ik het niet kijken, heb die ellende al op band  ;D .(mischien een leuk idee?)
Want het is en blijft een te gekke hobby en Alex is een ietsiepietsie aardiger dan hij
wordt afgeschildert. :D

Petro
Tylototriton Shanjing

alibombali

#8
Ietsjepietsje ja (niet meer of minder) en om dat te benadrukken zal ik (al was het alleen maar om ''help mijn man heeft een hobby'' een dikke vinger te geven) op de beurs in Houten, forumklanten die hun vrouw of vriendin meenemen..een extra salamander toe schuiven.... :-* :-*

DannyS

Haha, zo kennen we je weer :D
Ik moet nogsteeds eens een remix maken van de salamandershots.. want dáár gaat het ons natuurlijk om.
Alleen zal RTL dat niet leuk vinden als ik dat dan ga posten :D.

Apocalyptica139

Ik vraag me toch af of het programma eigenlijk heeft geholpen wat de familiekwestie betrof........

Roel

Heb nog steeds rug pijn van die uitzending.
Na aanleiding moest nl bij mij ook alles op de schop.
Een voordeel voor Alex is wel dat bij hem alles gedaan werd.
Dat je dan een "beetje" in de maling genomen wordt?
Het eind resultaat is in ieder geval heel mooi geworden heb ik hier begrepen.

Monique

Ik weet wel dat ik die buitenbakken zo schitterend vond als ik het mij goed herinner.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

joost.v.wijk

wanneer, op welke zender en hoe laat komt het? Heb niks kunnen vinden...


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis