Folders?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven DC

Zou het geen idee zou zijn om vanuit de salamandervereniging een soort "gratis informatiefoldertjes" te maken  (met info over de salamandervereniging en het forum) die kunnen meegegeven worden aan mensen die salamanders aanschaffen?  Als er wat reclame op kan, en je vindt wat sponsors, dan zijn de kosten van deze folders er al terug uit. Eventueel wat bekende zaken die bij grote regelmaat salamanders aanbieden ook bevoorraden, en zo krijg je een vrij groot publiek te pakken. Op die manier kunnen mensen gemakkelijk de weg naar de vereniging en het forum vinden, waardoor de overvloed van informatie kan zorgen dat ze hun beestjes op de juiste manier verzorgen. Ik denk dat veel mensen zijn die salamanders aanschaffen en geen benul hebben van het feit er ook een vereniging van hobbyisten van bestaat én zelfs niet eens beseffen wat voor fascinerende dieren ze kopen...

Groet Steven

robkeulers

Steven, er bestaat een folder, ik heb alleen geen flauw idee hoe actueel die nog is, en of hij uberhaupt nog gebruikt wordt door iemand. Ik zal het meenemen naar het eerstvolgende bestuursoverleg, je hoort nog van me!