Salamanders 2e editie

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robkeulers

Als het toch miere*** is, dan post het hier ook niet, vind dat een beetje flauw. Laat meteen een berichtje achter bij de redactie, en het is opgelost.

Hulde voor de makers en auteurs!

DannyS

Als het flauw overkomt, hiervoor mijn excuses. Ik heb echt niets meer dan lof voor de mensen die dit in elkaar zetten.

Het kan overigens best zijn dat het een denkfout is van mij.. dat sluit ik ook niet uit.

naeff002

Sinds kort ook lid van de salamandervereniging. Ik hoop binnenkort ook nog het blad te krijgen
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Coen Deurloo

Ik heb hem ook binnen, toch leuk om hem na het digitaal in elkaar prutsen echt vast te hebben. Opbouwende kritiek en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, zo wordt het echt 'ons' blad, dat alleen maar beter kan worden!

naeff002

Ik heb nu het eerste blad gekregen via een pdf bestand, omdat die er niet meer was. De 2e verwacht ik binnenkort. Heb een mail gehad dat die onderweg is. Vind het eerste blad er erg mooi uit zien, moet het nog allemaal gaan lezen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

kirsipu

2e exemplaar net binnen. 1e exemplaar ontvangen nadat ik lid was geworden.
Voor beide species geldt in 1 woord : schitterend.
Groeten Jan

alibombali

#21
Het is weer een prachtig blad geworden (waar we mee voor de dag kunnen komen)
Een woord van kritiek is dat ik voor de tweede keer copij heb aangeleverd voor de rubriek ''vraag en aanbod'' en niet is geplaatst :-\ :-\ (en dat was een van de pijlers van de ouwde nieuwsbrief)

naeff002

Bij mij zou die verstuurd zijn, maar nog niet binnen gekregen :-\
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Mark

@ Alex,

Het bestuur heeft besloten om het gedeelte vraag en aanbod (voorlopig) weg te laten, omdat er nauwelijks meer gebruik van werd gemaakt, behalve door een zeer beperkt aantal leden. Het is de bedoeling om al dit soort "interactieve" informatie straks via de nieuwe website te laten lopen.

petro pees

 ???  Ik begrijp er geen bal van(dat van die advertenties)als zo iets besloten wordt,moeten de mensen die adverteren dat dan niet te horen krijgen.Oftewel via mail of via de site?(niet erna natuurlijk :))
En wat ik denk wat ook belangrijk is(wat betreft die advertentie's) is dat ze op schrift staan en thuis bij de mensen komen.Ik neem aan dat het wel fijn is voor diegenen die geen internet hebben? :'(
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Petro heeft een goed punt. Helaas zijn de mensen die dit forum gebruiken slechts een (klein) deel van alle leden.

Kenny

Ook hier in het Belgenland gearriveerd! ;) Netjes!
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

petro pees

Ja ik vergat het bij het laatste bericht te zetten ,maar ik heb hem ook nog steeds niet.
Petro
Tylototriton Shanjing

Roel

Volgens mij was hij van het weekeind al bij mij binnen.
In één ruk uitgelezen en daarna nogmaals voor het geval ik iets vergeten zou zijn.
Het ziet er weer fantastisch uit.
Hugo mooie artikelen geschreven!
Gr. Roel